00:38 زندگی یا مرگ؟ ولی جوری که مهربون بود>>>>>>🥹
00:38 زندگی یا مرگ؟ ولی جوری که مهربون بود>>>>>>🥹
00:15 و در نهایت چیزی که مَردها از زندگی میخوان ؛ )!
00:37 زندگی کردن سخته خیلی سخته
00:16 بدون گواهینامه نشستم پشت زندگی مشابه ها
00:12 دپ...!🖤✨️
01:09 زندگی مثل دیکته هستش برای درست نوشتن تشویق نمیکنن
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:11 اگه مجبور بودم دوباره زندگی کنم....
00:05 ببین این زندگی قشنگیاشو دارع....
00:15 زندگی همینه…یه روزی تبدیل به نفرت میشه بهترین حس!
00:17 زندگی همینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:15 زندگیبلحظههاسخوشیوخندههاس>🧑🏻🦯:
00:27 عه کی از منو خواهرم فیلم گرفته بدون اجازه😂
00:08 من خسته تر از چیزیم که بتونی درکش کنی!
00:36 زندگی خوب سهم توعه🐈⬛️🗝
00:15 واسه خودت زندگی کن ❤🧸🦋📍🤍🧸
00:19 خسته ام از زندگی
00:08 ................................
00:18 این حقم من بود از زندگی؟ :)🖤
00:15 همیـــشه لبخندد بزن زندگی جای لذت بردنهـــ
00:10 زندگی قبل از اینترنت😂😂😂😂😂😂
00:25 تو خورشید منی منم شمس پرستم...!
00:24 حال ندارم زندگی کنم..................
00:15 هییی زندگی....................
00:13 مامان منقهرمان زندگی منه ......
00:26 اووییی خودااا💔🥲
00:12 زندگی با تو جریان دارد دلبرم ♥🔐