00:20 حالا من یه ارزو دارم تو سینه🖤:)
00:20 حالا من یه ارزو دارم تو سینه🖤:)
00:22 به او ادمی که کنارتن ! خیلیو نرسیدن په قدرشو بدون🤍✨
00:06 """""""""""""""""""کپشن"""""""""""""
00:05 تو چه می دانی شاید امشب در سرنوشتمان بنویسند هرچه ارزو کرد🥲💔 مشابه ها
00:27 از ما چه مانده غیر از ارزو...👩🏼🦯
00:09 جـوانـی مــا هـم شـد قـبرسـتان آرزوهـا🖤🥀
00:18 برا همه یکی ارزو میکنم امین به بههههههههههههههه😍🥰
00:07 خدایا یه ارزو دارم هرچی صلاحه همون بشه...
00:10 اگه بخاطر نرسیدن به چیزی گریت نگیره...
00:15 دستای گرمتو رد کردم ...🥺💜لج کردم با خودمو تو بد کردم🥺💜
03:29 اشک آدم در میاد ، چه عاشقایی که اینجوری به هم نرسیدن💔😭
00:10 دختر یعنی دفن کردن ارزو ها 🥺🥀🖤
00:27 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب یکی🥲💔
00:06 ️واقعا دنبال کدوم خوشی بودیم که هی ارزو میکردیم بزرگ بشیم! ️
00:05 و چه عاشقایی به هم نرسیدن :)--
00:16 کاش هرگز ارزو نمیکردیم بزرگ شویم زیرا بزرگی تلخ بود
00:14 صداهای توی سرم میگن فرار کن و من ارزو میکنم اونا انسان باشن:)
00:41 عاشق شدن و بهش نرسیدن درد داره💔
00:37 بعد اینهمه وقت نرسیدن...
00:35 یه همچین چیزی با همچین حصی ارزو میکنم.
00:07 چیزایی که از این دنیا میخوام !!
00:04 من تو را بسیار ارزو کردم......
00:26 صبر،دخترانه، انتظار، ارزو، رسیدن
00:08 از ما چه مانده غیر ارزو...
00:18 .......... حالا من یه ارزو دارم 🖤
00:22 غم تقدیرم قطار درد ما شد :)))))
00:11 برای همتون یه همچین شبی رو ارزو میکنم:
00:20 برای بدست اوردن ارزو منتظر نشو تلاش کن !!!