00:25 به[زیبایی]تو؛کسی رو ندیدم
00:25 به[زیبایی]تو؛کسی رو ندیدم
00:07 یه وقتایی هست که حس هیچی نیست!
01:22 ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:30 بانو خیلی رو آشپزیش حساسه کیا دوستش دارند مشابه ها
00:07 هم درد باشه هم درمان ؟ اونم نیس💔🫡
00:21 -هیچ چیز خاصی درمورد اون وجود نداره. :)
00:13 غمگین ترین آدم جهانم دردش تو سینه خودشه کسی از حال کسی خبر نداره:)
00:17 همه بهم گفتن معجزه وجود نداره...
00:10 ولی وفاداری بین دو قو رو هیچ احدی نداره :)))))
00:13 هیچ چیزی ارزش فکر کردن نداره جز خودت!!!
00:09 دردت به جونم دلم تنگ شده واست آروم جونم دلم نداره طاقت 🙂🖤
00:13 یه روزی میاد یکیتون اون یکیو نداره :)
00:04 هیچ چیزی به اسم برگشت وجود نداره
00:25 نمک در نمکدان شوری نداره نقی با کسی شوخی نداره:☠️😂
00:27 بازم بی عنوان عیبی نداره😂😉🤞
00:20 به درک که غمم پایان نداره (((:
00:10 اونکه لایق منه با منه اونکی لیاقت نداره با همه 🍂
00:16 بهترین بازی رایگان خرج هم نداره ۰🤣
00:18 وقتی حق نداره از گل نازک تر بهش بگه
00:20 دلتنگی بد دردیه مخصوصا اگه دلتنگ کسی باشی که ارزشش رو نداره :)
00:08 خیلی ظالمانست ک کلمه ای فراتر از عشق نداریم ♥️
00:18 فراموش کردنی وجود نداره فقط تهش حرفشو نمی زنی.
00:05 به شرح نیاز نداره...
00:08 شکست وجود نداره، یا میبرے یا یاد میگیرے چطور ببرے!
00:07 دیگه حرفاتون برام اهمیت نداره.'
00:10 خدایا...کاری بکن که برگرده..دلم طاقت نداره🖤✨😭
00:06 اشکال نداره ... 🕊🍂
00:15 وایب صداش معرکه اس🐾📍........