00:11 من که کسیو ندارم..... توعم روش(💔
00:11 من که کسیو ندارم..... توعم روش(💔
00:12 طنز 😚 دیگه آمممممممم 😆 واقعا نصفی از عمرم سر همین رفت خدا جونم😂😂
00:59 الف از همه کندی من ب بی تو میمیرم ........
00:15 +ب چشمانِ ط میبخشم همه دار و ندارم را..🫀💕🫶🕊🍫💗🥺🦋! مشابه ها
00:18 حرفی ندارم واقعا !!!!!!!!.......
00:24 سخنی ندارم...
00:08 والا من که ندارم ولی خیــلی خنده دار بود... 🤣🤣
01:00 و چقدر همه این شرایط رو داشتیم یا داریم
00:20 اعتقاد ندارم به عشق:).
03:02 عنوانی ندارم بنویسم.............
00:15 من ندارم بی تو فردایی.........
00:15 نزن بارون ک من یاری ندارم.....
00:13 روزگار سخت. دیگر جانی ندارم. هعیی
00:11 موزیکویدیو دخترانه مناسب چالش
00:35 .......... ❤🌹 عنوانی ندارم واسش
00:28 من که کسیو ندارم حداقل تو بفرست براش
00:13 ببینید من کامل این ویدئو رو ندیدن و عنوانی ندارم بزارم
00:12 شما چه دارین کسی رو که دلتنگش بشین منکه ندارم بشم 😔🥲🦦
00:13 چاره ایث جز ادامه دادن ندارم ..
00:08 حرفی ندارم....................
00:14 جهت اینکه چیزی ندارم بگم .
00:20 حرفی ندارم ولی خیلی باحاله.......
00:14 من از کل اینا یه نوشابه رو دارم من حتی تو رو هم ندارم رفیق:)
00:11 وقتی عصبانی میشه انگار هیچ ارزشی ندارم (:
00:15 مامان من هنوزم اونو تو خواب میبینم🙂💔
00:05 خطاب به کسی ک هیچ وقت نداشتم و ندارم
00:16 -بااینکهردیمندارمردخور؛
00:23 گریه نکن دردت به جونم که تحمل ندارم