00:16 شما برون گرایید یا درون گرا.....؟خودم برون گرا هستم!
00:16 شما برون گرایید یا درون گرا.....؟خودم برون گرا هستم!
00:09 واییییییییییی نگو من سه تاشم هستم😭
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍
00:21 واسه خواسته ها هستم،نه باید ها! مشابه ها
00:59 من واقعا عاشق این شعر هستم:)
00:28 روانی بودم روانی هستم روانیت خواهد ماند
00:07 اوف شاید از این مهر یک فعالیت کم بشه
00:10 تا آخرین روزت هستم 😂🥺❤️🫂...
00:07 تو سنی هستم که..............:)
00:25 یه امیدمون نشه؟ راستی لایک و فالو یادتون نره
00:14 ولی من حالم خوب نیس برامم سخته دوریت...
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:24 هیچوقت از ارتفاع نترس:مورفینه برات:)
00:17 وایی تروخدا تو خودت نترس بعد به من بگو🤣🤣🤣
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️
00:22 تو لج کردی ولی من که هستم هنور..:)
00:13 ایده ی ایستگاه کردن بقیه🤠
00:19 منتظر لایک و کامنت هاتون هستم😘
00:08 هستم از شبایی که نمیدونم چمه 🥺☹️💔
00:14 این من هستم***************************
00:11 من عاشق سارپ و عمر هستم لطفا شماهم من را دنبال کنید
00:23 کلیپ کوتاه و عاشقانه ریلکس برای بعضی موقع ها
00:11 باورم کن 💜 تو شدی ماه شبام ❤️🩹🪷 بی تو دنیا تاریکه برام 😇😇
00:12 هیچکس نی تا ابد بات باشه هرکی گفت تا تهش هستم بدون دروغه...
00:11 تو به ویتامین M احتیاج داری! 🫨😼
00:10 ولی عاشق تویی هستم که پستامو لایک میکنی ❤️✨
00:28 بعضی وقتا خیلی احساسی میشم به نظرتون چه ماهی هستم ؟
00:36 غمگین هستم امشب فقط سرد خانه مرا آرام میکند