00:27 چقد سخته اونی که دوسش داری میره💔🥲
00:27 چقد سخته اونی که دوسش داری میره💔🥲
00:06 خیلی سخته منتظر اتفاقی باشی که میدونی نمی افته
00:21 بین بودن و نبودنت دومیو میخوام:+))
00:08 سخته گُذَشتَن از کسی که...آخرین ذوقت بود...💔 مشابه ها
00:24 دختر بودنم خیلی سخته 🥱🪓💔
00:12 تا میتونید وابستگیتون و کم کنید ، چون بعدا تویی که آسیب میبینی ! 😓💔
00:32 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:09 چه سخته مرگ گل برای گلدون.....
00:10 خیلی سخته لبخند بزنی در حالی که از درون داری میسوزی🥲
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
00:31 دوست داشتنِ تو درد داشت، اما نبودنت زخم بیدرمان است
00:09 سخته که خوبی کنی تهش بشی آدم بده💔
00:06 ولیتظاهربه خوببودندرحالیکهخوبنیستیخیلیسخته...🙂🖤⛓️
00:18 زندگی با تکواند کارا سخته چون....
00:08 زیباست غم نبودنت . .!🖤
00:09 میدونیچی سخته اینکهبهکسیکهدوستشداری نمیرسه بازم دوستش داری
00:57 چقدر سخته ..... الهیییی..... 😢😭🥺
00:07 زندگی با همچو مردمی دردناک است
00:17 سخته ولی اخرش قشنگه
00:08 دختر بودن سخته❤💯
00:08 ولی، با گلوی پر از بغض خندیدن سخته:)️
00:13 خیلی سخته...................🥀💔
00:08 تظاهر کردن به حال خوب خیلی سخته ولی مجبوریم
00:07 گفتم که نبودنت چیزی از دوست داشتنم کم نمیکنه
00:51 تصورشم برام سخته🤮🤢 واییی بچم😢😂
00:24 سخته بفهمی همه عمرت تلف شده!!🙂💔
00:28 لعنت به جدایی امان از دلتنگی سخته🙃
00:05 تحملشم خیلی سخته ، ولی تحملش باید کرد »