00:15 من همه جارو گشتم کسی نبود…:))))
00:15 من همه جارو گشتم کسی نبود…:))))
00:11 فقط باش ک دارم ب نبود تنت فوبیا ❤️🩹
00:05 و ناگهان زندگی برای زندگی کردن نبود..
00:12 جوانی که ما جوانا می خواستی این مدلی نبود😔 مشابه ها
00:11 من دلم رفت واسه اون دلی که عاشق نبود...
00:14 هیچ عشقی غیر ممکن نبود فقط تو عاشقم نبودی🙂😅
00:16 کلیپ دپ غمگین عاشقانه دارک مود
00:20 خیلی گشتم قلب من نبود هیشکی شبیهت:))
00:12 این اون زندگی نبود ک فکرشو میکردم:((
00:13 برات مهم نبود؛
00:10 اگه بین منو دوست مجازیم فاصله نبود این رابطه ما میشد😍❤
00:07 تو لیاقتت منی که از خدمم برات گذشتم نبود!🖤
00:10 دلم واسه خود قبلیم تنگ شده...
00:04 ____وقتی هیچکس نبود اون بود🥀:(:
00:15 کلیپ دپ عاشقانه مود غمگین دپرس لاو
00:13 - قرار نبود زندگیم اینقدر سیاه و دارک بشه..
00:10 ی خاطرع تعریف کن از کسی ک هم از بودنش و هم از نبودنش اذیت میشی:)
00:08 شایدزندگیدیگهاینجورینبود....
00:07 چون احساسم واس کسی مهم نبود.....
00:15 قلـبم از حسرت پره🫠
00:05 توحالبدیآمنبودکسیجزخودم🖤🚷
00:07 +خوش حالی که رفته؟؟............
00:13 هیچکس پشتم نبود به اون نقطه ای میرسی میفهمی هیچکس نیست
00:08 هعی گشتم بود اتفاقا خوب هم بود ولی مال من نبود
00:08 غمگین دلتنگ کسی نبود خودم بودم کسی هم نباشه خودم هستم
00:08 گشتم نبود نگرد نی:))))))))))))))
00:07 حق نبود خدایی؟
00:15 قشنگ نبود؟🙂🥲................