00:14 چرا باید خوشحال نبود، زندگی همینع
00:14 چرا باید خوشحال نبود، زندگی همینع
00:10 اگه مدرسه و امتحان نبود قطعا زندگی قشنگتر بود🙁
00:08 هرچی خوردیم ازاین دل بود معلوم نبود چی بود
00:47 فکت:من همه نقطه ضعفامو بهت گفته بودم ...! مشابه ها
00:16 `این زندگی آرزوی بچگیام نبود`
00:09 موقعیت:وقتی روزای سختت بدون اون گذشت و نبود آرومت کنه...!🙂🖤
00:41 اسنیب واقعا بد نبود(((((((((((((:🥲🌹
00:14 در دل. دیوانه نبود😄
00:26 کاش جان سخت انقد نزدیک به روایت زندگیامون نبود:)
00:15 اصلا قرار نبود داستانمون اینجوری تموم شه 🖤
00:12 یکی بود یکی نبود غیر از خدا هیچ کس نبود
00:10 این زندگی سرای جوانی من نبود؛ حیف از جوانی که با درد گذشت:))
00:08 وخواباگرنبود...:/🖇️👀
00:13 این قطار نبود باید میگف کشتی😂😂
00:24 زیر گنبد کبود...انگار از اول هیشکی عاشق نبود...
00:05 اکه مامانم نبود ، من تا الان صدبار مرده بودم
00:16 -..این جوابش نبود خاتون🫂✨!...
00:12 این بزرگی ارزوی بچگیمون نبود.!
00:42 دختر بودن همین مشکلات رو داره باید با حرف خانواده کنار بیای
00:12 ولی اون بزرگ شدنی که دنبالش بودم هیچ وقت این شکلی نبود💔
00:08 ولی خوب دلت با من نبود......🙂💔
00:17 ب خودم اومدم هیچی برام اسون نبود
00:26 ولی این دوتا مردن.هعبببب حقتون مردن نبود ولی خو خدابیامرزه.
00:21 جوری که جیسو بین همه میدرخشه:))
01:07 اگه امیرکبیر نبود، نسل ایرانیا منقرض میشد 😳🔥😇!
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:15 این جوابش نبود ****&&&***&*&&&&
00:08 شایدمدرسهاونقدراهمبدنبود...