00:21 امیدوارم این صحنه برای ما فقط از پشت گوشی نباشه...🙂
00:21 امیدوارم این صحنه برای ما فقط از پشت گوشی نباشه...🙂
00:10 تا وقتی این فرشته نباشه چجوری خوب باشم؟
00:06 نیاز دارم الان یه همچنین جایی باشم و هیچکس همراهم نباشه🤎🌝✨🌫️
00:14 لذت موتورسواری در شب: امروز را زندگی کن کلیپی زیبا و انگیزشی از یک موتورسوار در جاده که یادآوری میکند باید در لحظه زندگی کرد. حس سرعت و آزادی در دل تاریکی شب. مشابه ها
00:23 اجرای زیبای علیرضا قربانی با ترانه "خدا را چه دیدی" این ویدیو برشی از یک اجرای زنده و دلنشین از استاد علیرضا قربانی است که با صدایی گرم و اشعاری امیدبخش، حس عمیقی از تأمل و اراده برای شروعی دوباره را...
00:10 بله جونگکوک 🎀کمتر آرمی هست که رو جونگکوک کراش نباشه
00:15 لبخند رو لب مردم مگه میشه-عالی نباشه؟!
00:23 آدم دست فروش باشه آدم فروش نباشه😢❤️🩹💔
00:09 دلبری دختر کوچولو با آوازخوانی هنگام شانه زدن موهایش توسط مادر تصویری دلنشین از لحظات شیرین مادر و دختری که مادر موهای دخترش را شانه میزند و دختربچه با شیرینزبانی آواز میخواند و دلبری میکند. این ویدیو نشان...
00:16 بگو بودن تو کنم تلافی چجوری میخوام نباشه دنیا اگه نباشی یه روزی
00:39 لبخند رو لب مردم مگه میشه-عالی نباشه؟!
00:13 یه تکست داستم میگفت:اونی که دلش مثل دریا نباشه کنسله.
00:13 تاجایگزین نباشه سرد شدن اتفاق نمی افته:)
00:11 رابطه مون اینجوری نباشه کنسلع 😂
00:31 حقنباشه؟😂😂💘
00:24 معلومه میمیرم بام نباشه....🙂🖤
00:45 مگه میشه یکیو دوس داشته باشی برات مهم نباشه:)). _رزآ
00:16 قدر بودن را بدانیم: سخنان عمیق درباره فقدان و قدرشناسی این ویدیو یک مونولوگ تأثیرگذار را نمایش میدهد که در آن سخنران به این موضوع میپردازد که انسانها معمولاً قدر داشتههای خود را نمیدانند تا زمانی ک...
00:13 کلیپ غمگین با حس تنهایی در ساحل کلیپی تاثیرگذار با فضایی غمگین و دلگیر در کنار ساحل دریا، که حس تنهایی و تکیه بر خود را به زیبایی به تصویر میکشد.
00:08 دل که خوش نباشه هیچی قشنگ نیست💯💔
00:12 لبخند رو لب مردم مگه میشه-عالی نباشه؟!
00:14 غمت نباشه من عاشقتم............
00:17 میخوام که برم جایی که دیگه کسی نباشه
00:11 خانواده کنارت نباشه……:). .
00:09 اگ شوهرم اینجوری نباشه چی.............
01:14 لبخند رو لب مردم مگه میشه-عالی نباشه؟!
00:07 کلیپ نوشته عاشقانه غمگین مود شکست
00:57 نباشه چون اینجوری زاویه میشین