01:40 دلم برات تنگه یا حسین جانم 🖤...
01:40 دلم برات تنگه یا حسین جانم 🖤...
00:08 وقتی کار نامه میبینم شما هم همین تور 😂
00:20 اینقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم😪🖤
00:42 نامه ای مینوسم برای مادرم 🚶🏻🪦 مشابه ها
00:12 موزیک ویدیو غمگین: عکساشو پاره کردم یک موزیک ویدیو کوتاه با آهنگی دلنشین و غمگین که از اسپاتیفای در حال پخش است. به نظر میرسد حال و هوای عاشقانه و دلشکستگی دارد.
00:40 برای هفت سال خودشون نامه مینویسند😂
00:23 یه نامه مینویسم میزارم رو میز میرم ✨️🦋🖤
00:28 [کاشاوننامهیآخر،اصنبازنمیشد.]
00:11 برای تو هر کاری میکنم🛐🛐🛐...
00:55 بیا باهم وصیتنامه کوروش کبیر رو بشنویم🙂
00:39 «بر خاک سرزمین ما، وصیتنامه با خون نوشته میشود.» 💔
00:25 شما هم امتحان کنید ببینید چی در میاد
00:35 نامه ای که تبدیل به یه اهنگ شد...
01:43 درستش کنین خیییلی خوشگله خودمم درستش کردم🙂
00:11 _وَچِهذوقِهاییِکِهتَبدیلِبِهنِفرَتشُد'🖤
00:27 یا اباعبدالله الحسین علیه السلام💔
00:07 نامهها و یادگاریهای نوستالژیک دوران مدرسه ویدیویی دلنشین از یادگاریها و نامههای دوران مدرسه که حس نوستالژی و خاطرات شیرین آن روزها را زنده میکند. این کلیپ یادآور دوستیها و لحظات بیادمان...
00:08 یه لحظه صبر کن امام حسین(ع) کارت داره...🥺
00:14 قدردانی و عشق بیپایان به مادر: او فرشته زمینی ماست این ویدیو با استفاده از تصاویر نمادین و متون احساسی، به بیان قدردانی و عشق به مادر میپردازد. تصاویر فرشتگان، الماس، ماه و کوه، هر کدام صفتی از ماد...
00:11 نامه من به ادمایه زندگیم :)))))
00:26
00:19 نامهایبهتو،اوایمن؛
00:13 اگه میخوای خوشحالم کنی برام نامه درست کن😺🎀
01:29 شاید ببخشمت ولی محاله نامه ی آخرو فراموش کنم :)
00:29 شما یک نامه از طرف امام زمان دارید...
00:55 🥺....کوروش بزرگ پادشاه جهان....🥺
00:16 نامهای به رفیقام...!
00:13 عاشق کسایی هستم که بهم نامه میدن