00:15 مامان من هنوزم اونو تو خواب میبینم🙂💔
00:15 مامان من هنوزم اونو تو خواب میبینم🙂💔
00:24 بهتریناهنگ روسی ای ک تا حالا شنیدم...)
00:07 مود، دارک ،سیگما،ناراحتی،اولین پست حمایت شع..:)
00:08 زورم ب اون دختری ک ت نگا میکنی نمیرسه(: مشابه ها
00:15 عاشقانه دپ ویدئو عه دیگه خاستی ببین دنبال کن
00:58 تو این دنیایی ک برادر ب بردار مارو میزنم ب کی میشه اعتمادکرد
00:11 نسل ما خودکشی نمیکنه............
00:37 غمگین / میشه برگردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
00:20 وای نهههههههه😑💔کپشن بخون👇🤭
00:09 تمامکسانیکهخودکشیمیکنند!...
00:05 اتاقش بوی خودکشی میداد...چشاش بوی اشک
00:26 اگه ب فکر اون باشی ی روزی از غصه میمیری🫂🫀
00:11 ولی روزی که من بمیرم خیلیاتون حق گریه کردن ندارید..!🖤👋🏼
00:16 اگه این روانی واسه تو رامه،شبا تا صبح مینویسه نامه....
01:00 نامه ای از طرف آقای غریب ...من الغریب الی الحبیب :)...
00:29 ایده نامه ترند:)
00:15 بعضی وقتا شب پرستاره ونگوگ بعضی وقتا نامه خودکشیش
00:24 آهنگ غمگین خلسه من آهنگ خلس را دوس🙁
00:07 او غمگین ترین دختر شوخ دنیا بود!🖤
00:12 خدایا یا زندگی اسون کن یا خودکشی حلال💔🥲:
00:25 ای فرشته ای نامه ...............
00:07 نامه ای به خانوادم...
00:08 نامه ای به خانواده ام . . . . . .::
00:13 غمگین ترین داستان ریاضی چیه؟ :))
00:38 اگه تا به حال به خودکشی فکر کردی...
00:15 اگه این روانی واسه تو رامه شبا تا صبح مینویسه نامه📝🤍
00:12 بدترین درد دنیا اونجاست که گریه کردی اما باید بخندی تا کسی نفهمه 💔😒
00:10 ولی وفاداری بین دو قو رو هیچ احدی نداره :)))))