00:08 ولی تو نباید اذیتم میکردی ..
00:08 ولی تو نباید اذیتم میکردی ..
00:12 دفاع کردیم :)))))))))))))))))))
00:06 احساسات میگذرند ، رنج میماند.!
00:10 براینگهداشتنتو..:) مشابه ها
00:10 🖤
00:09 الآنمو نگا نکن یه زمانی دوسم داشت....!🖤🙂
00:12 اونا احساسات میکشن بعد میگن...
00:15 فراموش کردمش هاتون الکیه شب که بشه یادش زنده میشه....!🙂🖤
00:33 قول داد نره ولی فرداش رفت.....!🖤👋🏼
00:11 من ازت متنفر نیستم,من فقط ازت نا امید شدم..
00:17 آنڪـہ مـے خندد غمش بـے انتهاست..!🖤️
00:18 fuck to life:)#n.................
00:07 --- گول ظاهر آدمارو نخورید ---
00:19 دیگه دلم ست تو نمیره💔😢........
00:13 فکت:حسادت رفیق از رقابت رقیب خطرناک تره!
00:15 ولـیـ مـنـ هـنـوز دوسـتـ دارمـ بـیـبـ :) 🎈🥺💔
00:07 اونقدر باهام مهربونم بودی که...
00:14 تهش هرکی که دوستش داشتیم باهامون اینکارو کرد!
00:16 ادیت خودم(چطوره)؟……………………………..
00:14 فیکه بخدا عشق آدما ............
00:16 .................................
00:11 نمیتونم:)-؛💔
00:11 همه ی وجودمی بی وجود💔🖤😔:(..
00:12 یه وقتایی آدما از قصد یه کارایی میکنن که
00:15 خدایا من کی به تنهایی خندیدم...؟😞💔
00:29 فکت:وقتی با همه اذیت کردناش هنوزم عاشقشی!🖤
00:14 یه بغص راه گلومو بسته...🥀💔🥲
00:12 غمگین sardarrrrrrrrrrrrrrrrrrr