00:06 مود
00:06 مود
00:12 هعبب
00:43 واقعا راست مگیه ای کاش پسر بودم
00:20 زیاد فک کردن اینجوریه ک....... مشابه ها
00:14 مواظب حرفامون باشیم چون ممکنه برای همیشه دلش بشکنه💔
00:09 نیاز دارم...
00:13 ++
00:11 ................................
00:25 خودتون درک کنین دیگه:)🖤........
00:11 ✦ ارهبابا،خوبم ✦
00:15 بذار کنار غرورت و برگرد
00:06 این وضعیت الان منه😐
00:12 واقعااا براتون متاسفم که همچین توقعی ازم دارین !!!!
00:14 اوه.
00:11 من خودمم نمیدونم چرا ناراحتم...😌😂
00:15
00:19 حال روز خیلیامونه:)💔 هعی:::::
00:13 این چقدر منه.
00:10 واسه شما هم پیش اومده????یافقط من اینطوری ام🫠
00:28 مثلا تصادف کنم برم کما 😊دکترا بگن متاسفیم 😍 همه گریه کنن برام/:
00:15 -کوتاهبگم..
00:30 صداش .....................🙂🖤💔
00:19 من فقط میخام ک ی بار بخام بشه....
00:07 منم میامم
00:10 ++
00:24 زندگی کوتاه تر از اونیه که بخوای با حرف دوتا ... زندگی تو خراب کنی
00:11 حتی به غلط:)!. .
00:19 تا ابد غمگینم...!) 🙂 ؛