00:27 یه رووووووووووزییییییییییییی🙂
00:27 یه رووووووووووزییییییییییییی🙂
00:15 برماهَرچه گُذَشت تَقصیرِ قَلبِمان بود.
00:06 دیگه فرقی با بقیه آدما نداری برام:)🖤🥀
00:15 ای کاش میفهمیدن بعضی ها ......)) مشابه ها
00:21 شادی درونم همینقدر ناراحته:)..
00:32 ` اـی واـی ـعـشـقـ ـمـنـ! 🤍 `
00:16 اگه موندنی نیستین تنهایی کسی رو خراب نکنین.؟!
01:11 امیدوارم هیچ وقت حس بچه ه رو درک نکنین 🫠
00:15 ای این حق تر؟؟؟؟؟ 😔 😔 😔 😢 😔 😔
00:46 حلال پول دربیار🙏🔥🥹😁😁😁😁🫶🫠🫠🫠🫠🫠🙂↕️🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠
00:05 .............................🙃
00:10 ولی من دوست داشتم ونمیخواستم از دستت بدم:)
00:08 ------------------------------M
00:08 هعییییییییییییییییییی.............
00:11 `عمیقا به این جمله نیاز دارم`__
00:11 تو قول دادی که نمیری!=))))))))
00:15 فالو کنی فالوت می کنم.
00:07 غمگین غمگین غمگین غمگین غمگین غمگین
00:07 Miss you🖤
00:10 ـ🖤🚬️هعی.....................
00:06 سکوت بلند ترین فریاد است 💔💔💔💔
00:12 !.............................
00:10 ...........................................
00:13 ما دخترا چرا قاضی نداریم..........
00:07 درد رفتن بچه هامون با هیچ کلمه ای قابل بیان نیست🖤
00:10 نه حوصله ی توضیح دارم نه حوصله ی تو جیح کردن..
00:38 هر چه بیشتر دوستش داری بیشتر ازش ضربه میخوری!