00:06 ༼;´༎ຶ ༎ຶ༽ ༼;´༎ຶ ༎ຶ༽
00:06 ༼;´༎ຶ ༎ຶ༽ ༼;´༎ຶ ༎ຶ༽
00:30 من خسته شدم تز ادما و تنه هاشون
00:15 کاش این جان مرا ترک کند🖤🥀...
00:12 گاهی اوقد ادم تظاهر میکنه که شاده 💔❤️🩹 مشابه ها
00:10 حق... فالو کن تا فالوشی.........
00:08 آخرش زیر آوار همونی جون میدی که فکر میکردی خونهته.
00:10 نمیدونم چی بگم فقد امیدوارم برای شما فقد یک خیال نباشه(:🙂
00:14 بیا هرچی خاک کوبی خفن تو دنیا رو تن تو زخماش واسع من:)🚶♀️🕳
00:13 میشه برگردی دلم برات تنگ شده🥀🖤
00:21 دخترا حتما ببینین فراتر از حقه
00:49 غمگینتنننننننننننننننننننننننننن
00:12 کاش به قول مامانم هیچوقت به دنیا نمیومدم:)
00:09 ۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°۰°
00:26 وایب این ویدیو................
00:07 واقعا به هر کی گفتم همین شده....
00:17 اره، من خوشحال به نظر میرسم؛:)
00:13 ولی مندیگه امیدی ندارم چون هیچکسی نیست💔🖤
00:08 کاش ی خوردم درک داشتن .........
00:13 کاش درد من و از کسی که دوستش داری تجربه کنی ، تا ببینی چقدر سخت بوده
00:11 نانازی🥹🎀
00:09 شاید این روزا خیلی هامون به خاطر خیلی چیزا حالمون خوب نباشه ...
00:10 دنیا همیشه مدیون زنانی می ماند....
00:08 ساکت تر میشم. .
00:28 اره... بی دلیل نبوده..........
00:26 این نیز بگذرد......💔
00:12 چــهـ آدمـیـ کـنـسـلـهـ ؟؟!)))
00:15 شدم هواس پرت...
00:07 وقتی یهو این دیالوگ یادت میاد :