00:09 نه اصلا ناراحت نشدم اشکال ندارع
00:09 نه اصلا ناراحت نشدم اشکال ندارع
00:14 ✦میگذرهازعصبانیتمهمیشهپشیمونمیشم✦
00:08
00:16 این خودشو زده به خواب:))))😅💔 مشابه ها
00:09 تنها خوبی مدرسه دادن چندتا شیطون به من بود🫂😊
00:06 من به آدمی که دارم بهش تبدیل میشم افتخار می کنم🥰
00:37 🖤...Düştüğüm gibi kalkarım
00:06 واقعا ناراحت نشدمممممممممممممممممم🥺💔
00:19 اونجاست که متوجه میشم چقدر تنهام:)))
00:08 نه خوشحالم نه ناراحت فقط دیگه هیچی حال نمیده 🙂🖤
00:20 اگ رفتم ناراحت نباش....🙂🚶
00:08 ناراحت نشدم ،داغون شدم حرفا تو مغز و قلبم میمونه و زجرم میدننن……..
00:19 این درست حسیه که چند ساله دارم ! 👌🏻😓
00:18 کپشنو بخونیدددد ممنون میشم
00:20 مث روانیا تو این حوالیا تنهایی مست میشم❤️🩹
00:19 اسم فیلم:عاشقان ماه هستش.....
00:06 من یهو حسممیپره بیخیال همه چی میشم
00:07 ولی دیگه حوصله ی ناراحت شدنم ندارم...
00:08 ممنون میشم منو فالو کنی دوست من
00:07 جوری که من کنارش آروم میشم:)
00:06 تازه من جاهای خوب رو اسپویل میکنم
00:09 وفتی دوستم با کسی دوست میشه من سگ میشم😑🐕🗡
00:21 لایک ونظر یادتون نره با لایک کردنتون من خوشحال میشم
00:16 گفتی برو که مثل تو ریخته برام:)/
00:14 وقتی منو رفیقم مافیا بازی میکنیم:🤣
00:15 دارم از اون کوچه رد میشم که تو رو توش گمت کردم:)
00:38 اگه تا به حال به خودکشی فکر کردی...
00:20 خیلی انیمه ش ناراحت کننده هست. .