00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:15 اخه چرا ، بشم میگن کم حوصله ؟💔
00:14 وقتی عصبی میشی...........
00:19 شما رفیق نبودید برام فقط شیطان پیشم بود پس ادعا رفاقت نداشته باش مشابه ها
00:12 آخ من فدا خندهات بشم🥹❤️🩹🌈
00:11 بخند تا دنیا ب روت بخنده چون این دشمنات رو ناراحت میکنه
00:18 قربون اون دلش بشم که تنگ من نمیشه
00:08 هیچ وقت طرف مقابلتو ناراحت نکن
00:29 فدای پرسپولیس بشم.تموم شد ولی بازم دمت گرم
00:13 تنهایی. ناراحت بودن. مرگ.........
00:13 دیگه ناراحت نیستم، دیگههه ناراحت نیستم
00:10
00:12 زر میزد!.. کسی که دوست داره ناراحتت نمیکنه!
00:11 گرگ درنده بشم🐺🖤مار کشنده بشم🐍🔥
00:11 هیچی فقط خواستم بگم که حالم خوب نیست
00:13 هیچوقت نمیخوام بیدار بشم هیچوقت هیچوقت...
01:00 چرا باید بشم عاشق اونی ک منو اصلا نمیخوادم💔✨🚶🏻♀️
00:24 حامیم منه🥺فداش بشم منه😉قروبونش بشم منه😁
00:09 بشه منه فداش بشم منه گولبونش بشم منه
00:12 هیچوقت شک نکن به دوست داشتنم میشه ؟
00:26 تو که ناراحت باشی منم ناراحتم 😢😢
00:23 حیوانات خانگی چی داشتن واقعا عجیب؟؟؟
00:18 نسخش بشم ازش دور بشم🕊️.........
00:09 شرمنده مامان که قرار باعث ریختن اشکات بشم... 💔😞
00:07 نمیدونم بابت آرامشم خوشحال باشم یا برای تنهاییم ناراحت..
00:20 من اگه مامان بشم😂🚶♀️✨
00:14 ابدا تسلیم بشم ؟!
00:47 غمگین ترین قسمت بود و همه ناراحت شدیم /: