00:24 حق بود یا چی؟😂
00:24 حق بود یا چی؟😂
00:19 انتظار نداشتن .......... :^)
00:14 تو تنها امید و پناه منی......🥹
00:15 کارتال+عالیشاه=پرسپولیس قهرمان♥️ مشابه ها
00:15 امید وارم تهیونگ تو فصل سوم اسکویید گیم برگرده🥲
00:32 تنها امید زندگیه منی دورت بگردم..m
00:18 ................................
00:25 این سریال خیلی قشنگه کلا حال این روزامون رو روایت میکنه
00:27 عاقبت شوخی کردن با مامانا مامان کی اینطوری 😄
00:20 امید وارم که خوشتون بیاد🫶🏻💟🎀🫀
00:24 اینجام حتی کسی نیومد بگه کجایی دختر 🥲😔
00:11 نیستم برا کسی مهم..!...........
00:40 صلام. عشقا، من اومدم ، با امید کرمی عزیز صبحتون بخل
01:08 خیلی امید داشته به اون برنامه 🤣🤣🤣
00:16 ....یادت باشه وقتی امید رو انتخاب کنی....
00:33 به امید آن روز:))))))))))))🥺🥺🥺
00:08 در تیره ترین حالت دنیا آن شاپرک امید؛منم...!🦋🍃
00:16 خسته از تکرار بی انتهای زندگی!
00:10 کارما صبور ترین گنگستر تاریخه!
00:15 دختریکباشاشناشدی:
00:08 تو چه دانی که در این دل چه ها میگذرد...
00:25 کآرما میگه: هرچه با هرکه کنی بر تو همان میگذرد.....!
00:08 امید وارم هممون یه همچین وایب قشنگی رو تجربه کنیم
00:40 به امید اقامه نماز در قدس مقدس
00:05 مرا هزار امید هست و هر،هزارتویی....🌿🦋
00:22 امید در اوج ناامیدی !
00:06 ` معذرت می خوام `
00:10 انتظار تغییر آدمارو نداشتہ)