00:36 این قشنگترین و حق ترین کلیپیه که داری میبینی(:
00:36 این قشنگترین و حق ترین کلیپیه که داری میبینی(:
00:15 اینو برای کسی میزارم که دوسم نداره ولی من...
00:23 +گفتم اگه بری نمیزنم بهت زنگ؛>
00:16 میرم و میزارم تنها...🚶♀️ مشابه ها
00:19 ایده ی راحت و جذاب با پاستیل؟؟
00:08 ب هر بهانه میتونی از زندگیم بری
00:14 موندنی بودی زور نکردم که باید بری
00:19 عوض شدم ....🩶🫠
01:28 سعید والکور
00:31 ویدیو انیمه ای از اتک آن تایتان از اوتاکو لند:)
00:06 وقتی با رفیقات دیر رسیدی سر مدرسه/کلاس و حالا راه نمیدن بری داخل 😂😂
00:10 کاش وقتی گریه میکردم یکی بود بهم میگفت
01:09 حق گویی، هه، جوری شده که بعضی خونه ها حتی پنجره هم ندارن
00:16 اینقدر از وین میزارم تا خود تاو بلاکم کنه .😉😏
00:13 دلتنگی زبون نفهم ترین حسه.... :))
00:19 دو تا چشمووون قشنگت:))))))))))))⭐️🥲
00:15 وقتی میفهمی هفته دیگه باید بری مدرسه 😂💔
00:09 به همتون احترام میزارم اما:). .
00:06 اگر بتونی راه خودت رو پیدا کنی از مسیر لذت میبری و در آخر شگفت زده
00:21 عمومی میکنم صدهزاربارررررر میزارم😎😎
00:28 حتما لازم از اینا میزارم فقط حمایتم کنین خوشگلا:)))
00:28 هرجا برم هرجا بری ، فرقی نداره!
00:26 #Z♥ممنونم حمایت کنید🙏🏼ــــــــ
00:17 قانون اول پیشم کنترله خشمهههههه👀
00:15 نشد بهت بگم بری میمیرم نشد بهت بگم
01:14 و زندی خهستیم،خهستیم وی روزگار
00:07 اینو دو دستی میزارم تو کف دوستممم
00:14 کجا میخوای بری نوکرتم ..مگه نمیدونی مردنه تش!