00:27 چقد سخته اونی که دوسش داری میره💔🥲
00:27 چقد سخته اونی که دوسش داری میره💔🥲
00:06 خیلی سخته منتظر اتفاقی باشی که میدونی نمی افته
00:23 با تو حالم بهتره :) ❤️ من میدونم استرس داری رفیقم...
00:44 هرچی بیشتر میخندونمش بیشتر عاشقش میشم میدونم فهمید کی؟ پس دوست دارم مشابه ها
00:07 هر وقت حس کردی وقتشه :).......
00:26 میدونم میدونم....................
00:08 سخته گُذَشتَن از کسی که...آخرین ذوقت بود...💔
00:24 دختر بودنم خیلی سخته 🥱🪓💔
00:12 تا میتونید وابستگیتون و کم کنید ، چون بعدا تویی که آسیب میبینی ! 😓💔
00:10 نه این که ندونم چمه میدونم ولی کاری ازم بر نمیاد 💔🙃
00:24 دیگه تحمل نبودنت سخته میشه برگردی!؟
00:32 سخته که خوبی کنی تش بشی ادم بده. . !
00:09 چه سخته مرگ گل برای گلدون.....
00:10 میدونم هیشکی تو دنیا واسه من تو نمیشه:)
00:10 خیلی سخته لبخند بزنی در حالی که از درون داری میسوزی🥲
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه
00:09 سخته که خوبی کنی تهش بشی آدم بده💔
00:06 ولیتظاهربه خوببودندرحالیکهخوبنیستیخیلیسخته...🙂🖤⛓️
00:08 نه اینکه ندونم کی و چی حالمو خوب میکنه
00:18 زندگی با تکواند کارا سخته چون....
00:15 اره میدونم دوسش داری .فهمیدم عزیزم....
00:09 میدونیچی سخته اینکهبهکسیکهدوستشداری نمیرسه بازم دوستش داری
00:57 چقدر سخته ..... الهیییی..... 😢😭🥺
00:08 من در حال رفتن به امتحان شیمی..😔😂🗿
00:07 زندگی با همچو مردمی دردناک است
00:17 سخته ولی اخرش قشنگه
00:08 دختر بودن سخته❤💯
00:08 ولی، با گلوی پر از بغض خندیدن سخته:)️