00:12 مگه دوسم نداشتی... ؟!
00:12 مگه دوسم نداشتی... ؟!
00:13 جدایی تلخ و تنهایی در جاده با پژو پارس یک کلیپ احساسی و غمگین از دلشکستگی و پناه بردن به جادهها با سلطان جاده، پژو پارس سفید.
00:23 اوووووو مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی.
00:15 میدونم بهش نمیرسم،اما باز دیونشم🖤🌚️ مشابه ها
00:16 ــــــــــــــــــــــــــــــ
00:25 بگو مگه دوسم نداشتی؟
00:22 چیشد رفتی تنهام گذاشتی نامرد:(
00:12 چرا دل بدست میاری ک دل بشکنی✨🙃
00:12 بگو مگه دوستم نداشتیپس چرا رفتی ؟؟؟؟
00:20 ولی این اهنگ:)................
00:35 مه او شکسته بالم که دارم شوق پرواز
00:11 قول دادی تا آخرش بمونی ولی رفتی و تنهام گذاشتی 🥺🖤
00:18 قول میدم تا تهش کنارت بمونم ، قول بده تا تهش کنارم میمونی:)
00:12 مگہ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی:))))
00:06 ولی من هنوزم منتظرم نفست برگرده):
00:40 که از این بع این تبدیل شدد:))😭❤️🩹
00:15 ،،،،،،،،دلِ دیگه تنگ میشه (:🖤
00:12 بگو مگه دوسم نداشتی:)..........
00:16 چرا گذاشتی یهو رفتی..........؟!
00:13 چرا رفتی تنهام گذاشتی؟
00:24 موزیک ویدیو غمگین: مگه دوستم نداشتی؟ (دلتنگی و جدایی) این ویدیو با فضایی دلنشین و سیاه و سفید، احساسات عمیق دلتنگی و اندوه را به تصویر میکشد. جوانی در محیطی خالی، درگیر افکار خود است و با موسیقی غمگین...
00:15 وای چرا اینحوریه این...........
00:39 اشنای من من غریبم بی تووو.....
00:12 چرا رفتی تنهام گذاشتی....🥲🍷
00:17 چرا رفتی تنهامون گذاشتی ای کاش من بجای تو میرفتم
00:23 چرا یهو گذاشتی رفتی! چرا؟!!!!🥀
00:10 دلبرم چرا رفتی گذاشتی نه شب دارم نه روز 😭🖤
00:26 دیگ برام مهم نیس ک رفتی چون لیاقت نداشتی