00:20 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی....؟
00:20 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی....؟
00:13 جدایی تلخ و تنهایی در جاده با پژو پارس یک کلیپ احساسی و غمگین از دلشکستگی و پناه بردن به جادهها با سلطان جاده، پژو پارس سفید.
00:24
00:23 اوووووو مگه دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی. مشابه ها
00:13 مگه دوسم نداشتی؟ چرا رفتی تنهام گذاشتی بس برگرد کنارم🖤
00:12 بگو مگه دوسم نداشتی:)..........
00:10 درسته دخترم.. ولی پاش برسه صندلمو تبدیل میکنم به پوتین!
00:08 اوک فهمیدم دوسم نداشتی .........
00:26 هیچوقت دوسم نداشتی هیچ وقت😭😭
00:12 مگہ دوسم نداشتی چرا رفتی تنهام گذاشتی:))))
01:07 واییی دختره رو ببینید چه گوگولی و نازه...:)
02:09 ولی من صدای بهشتی بیلی رو با هیچ چیز ی عوض نمی کنم 🥺✨
00:43 با تو انگا همه چی مطلوبه.. >>💚
00:31 ولی صدای این دختر.......(:♥️🙂
00:08 ولی خب تو دوسم نداشتی..........
00:35 بگو مگه دوستم نداشتی؟!...........
00:10 اقای قاضی چرا نمی تونیم هرکاری دلمون خواست انجام بدیم ؟چون دختری
00:12 دختر ب لجبازیشه مگه ن؟😂🥴🤣...
00:03 اگه ذوق یه دختر کور بشه...
00:08 تو که از اولم دوسم نداشتی:)...
00:09 دیدی دوسم نداشتی؛دیدیحقبامنبود..🙂🖤
00:15 اهنگ دیگه تمومه با صدای سارن🥺❤️🩹
00:39 چته رفیق عاشق من :(
00:11 بگو مگه دوستم نداشتی .....:))🙂
00:25 آره جانم دختر بودن جرم نیست😉😊😉
00:25 وقتی با دختر مستقل میری تو رابطه
00:43 هیچ وقت فکر نمیکردم از صدای جغ جغه خوشم بیاد: 😂
00:17 مگه جز سلطان بقیه این صدای آروم بخشو دارن؟♥️👑