00:18 هیچکس بهت اهمیت نمیده مگه اینکه زیبا یا درحال مرگ باشی...!
00:18 هیچکس بهت اهمیت نمیده مگه اینکه زیبا یا درحال مرگ باشی...!
00:11 ↵ من کہ دل داده طُ بودم طُ دل داده کی بودئ...🙂💔
00:21 آخه چرا تو باید این حد از زیبایی رو داشته باشی🥺😥
00:07 هیچکس فکرشو نمی کرد بتونی باشی مشابه ها
00:06 حاضری تا چه حدی پشتش باشی:))))
00:08 جونکوک چه حرفی قشنگی زد: این زندگیه نه بهشت لازم نیس بینقص باشی
00:14 بهم میگن خوش به حالت ادم موفقی هستی 🙂
00:10 سخت است دلتنگ کسی باشی که نمیدانی خاک با او چه کرده؟ 😔🖤
00:12 تو میتونی بین ۱ میلیون نفر آدم باشی و هنوزم تنها باشی)
00:09 جوری موفق شو که اصن چشم دیدنت رو هم نداشته باشه
00:06 نباید با من نامهربون باشی:))
00:09 مدرسه عذابههههههههههههههههههخخ
00:32 ولی دیگه نمخام ک باشی،ولی دیگه نمخامت لاشی.
00:33 همه که نه ولی بعضیا تو اینجورین میدونم
00:16 پاشو برقص که هرچقدر شاد باشی بردی
00:52 سخته هیچ حسی نداشته باشی ولی بخندی…:)
00:16 اگر ممنوع هم باشی بازم مال خود منی❤💋🥰
00:26 اگه ب فکر اون باشی ی روزی از غصه میمیری🫂🫀
00:09 خوشا صبری که پایانش تو باشی❤️❤️❤️
00:07 جوری موفق شوید که بجای بلاک کردن....
00:15 درد کمی نیست گرفتار عشقی باشی! ک هیچوخ سهم تو نیس :)💔
00:14 واسه شناختن ادما کافیه یه روز بد باشی.🖤✨
00:20 امام رضایی باشی رو سفید میشی:)))
00:28 عاشقانه مهمونی بچه
00:22 تو که باشی راضیم😥💜
00:39 شکست عشقی ام نخورده باشی بالای دوبار گوشش میدی
00:18 اسمش نمیدونم عقدستِ یا چی...؟!
00:52 جوجه تو واسه خودمی به کسی نمیدمت