00:22 ولی صداش >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:22 ولی صداش >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:39 علیییی:))))))))))))))))))))))))
00:27 صداش فقط💣💣
00:30 وایب صداش🥲💔🖤💜......((((((((: مشابه ها
00:11 نیکوتین چشات./ مورفین لبات./
00:21 فقط صداش 🙂😅🖤
00:15 وایب صداش معرکه اس........🥺🌝
00:46 فقط وایب صداش.................
00:28 صداش خیلی غم انگیز بود 🥺
00:24 شروین یه وایب خیلی خوبی تو صداش داره:)
00:23 بغضی که تو صداش هست... 🙂🙌🏻
00:15 وایب صداش معرکه اس🐾📍........
00:07 مورفین؟چشات کافیه.............
00:51 ..............................
00:23 صداش🥺🥺_____________________&٪
00:30 ایندخترمحشرهوباگوشدادنبهصداشمیتونمساعتهابهفکرفروبرم؛
00:18 مورفین فقط صدااااش …….🥲♥️♥️♥️
00:24 ولی وایب صداش منو کشته🥺🦋
00:15 خیلی قشنگ رپ می خونه عاشقه صداش هستم❤
01:54 صداش >>> 🚶🏻♀️✨
00:13 صداش چقد قشنگه🖤💔
00:04 اسم نمیبرما ولی خود تو .....:)
00:15 در نگاهت مانده چشمم شاید از فکر سفر برگردم امشب:))))
00:41 وایب صداش آرامبخشه🙂🖤.
00:29 فقد صداش. )
00:38 شادمهر هم ولی صداش خیلی خوبه....🌚🦋🪐!
00:42 دنبالتم تا میرسم هر جا ...
00:37 فقط فقـــــط صداش.. (◍•ᴗ•◍) ❤.....؟