00:58 ولیصداشتاابد>>>>
00:58 ولیصداشتاابد>>>>
00:15 صداش خیلی خوبهههه. 🥹💔
00:15 چشاش شده دوام نگاش مثله مورفین برام
00:18 چه غمی داره صداش. ،،،،،،،،،،،، مشابه ها
00:31 از این اکیپ هیچیش نموند:)💔درد و تو صداش حس کردم
00:19 صداش........................:)
00:54 اوکی روی صداش کراشم 🖖>>>>>>>>
00:41 ،،،،،،ولی چه غمی داره صداش،،،،،،
00:35 صدای زیبای این پسر بچه در اجرای خیابانی
00:37 چق صداش قشنگه..
00:27 قدرت صداش.....
00:21 بگو چی امد سر اون پسری که صداش زدم.........
00:26 صداش>3............................
00:32 صداشازتوبهشتاومده>>>>>>>>>>>>
00:33 صداش خیلییی قشنگه لایک کن کیوتم فالو کن
00:45 مطمئنم گوشام پاره میشه.. ـــ. ـ
00:14 مورفین، غمگین، صبر، تنها، مرگ...
00:15 بعد تازه صداش میکنی بعد از چند دقیقه میگه مررضض 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
00:46 آرامشی ک صداش داره🥹 ،
00:26 صداش صداش ، آرامش ابدیه برام:)
00:09 وقتی بعد دعوا با مامانم صداش میزنم:🤣🤣
00:21 آهنگشو دوس :))))))) قشنگه 🥲💙
00:34 وایب صداش●●●●●●●●●•°●●●●●●●●●●○○
00:39 صداش جوریه که آدم با شنیدش آرامش میگیره:)
00:13 امان از صداش...
00:43 صداش🤤🤤🤤
00:23 زیادی خفن میشه صداش🛐
00:22 چ قدر قشنگع صداش ..............