00:07 نمیدونم بابت آرامشم خوشحال باشم یا برای تنهاییم ناراحت..
00:07 نمیدونم بابت آرامشم خوشحال باشم یا برای تنهاییم ناراحت..
00:21 با من از تغییر مود حرف نزن.....
00:08 مود من وقتی صدات میکنم و میگی جان
00:47 غمگین ترین قسمت بود و همه ناراحت شدیم /: مشابه ها
00:09 اون ارزش ناراحت کردن خودتو نداره!
00:19 از دوستت بپرس کدوم عضو استری کیدزی
00:14 کاش آدم ناراحت شه دلش بگیره گریه کنه...
00:48 این سکانس بدجور مود منع.......
00:20 حرف هایی که فوتبالی ها رو ناراحت میکنه 🥲💔
00:12 حق ترین چیزی که تا حالا تو عمرم دیدم.
00:14 💔.....دیگه ناراحت نشدن.....💔
00:10 نه بابا چرا ناراحت بشم 😂😂😅😅
00:05 مود من وقتی میخام درس بخونم 😪
00:10 #مدرسه #طنز #همکلاسی #غمگین #رفیق
00:04 مود
00:10 حق ترین ویدیو
00:11 از یه جا به بعد ناراحت نمیشی؟:)
00:10 مود الانم........................
00:20 خیلی حس بدیه نمیدونی خوشحال باشی یا ناراحت))
00:12 میخوام کمی از بلک پینک بزارم .
00:07 مود، دارک ،سیگما،ناراحتی،اولین پست حمایت شع..:)
00:10 حقداشتنه؟
00:07 مود
00:05 مود
00:24 مگه دوسم نداشتی..چرا رفتی تنهام گذاشتی🤍!
00:06 شده عادت که تو تنهایی ناراحت باشیم پیش بقیه خوشحال
00:12 عه ناراحت شدی؟ 🙃!.............
00:10 قلب آدمو میشکنن بعد میگن ناراحت که نشدی:)