00:58 زندگی یه دفعه ست پس خوش باش:) ♡☆
00:58 زندگی یه دفعه ست پس خوش باش:) ♡☆
00:19 ...... (یادمون رفت زندگی کنیم)
00:07 زندگی تو طبقهی ۵۰ ...........
00:13 زندگی چقدر زیبا میشد🥲 💔 مشابه ها
00:11 خستم از این زندگی تا کی باید تحمل کنیم؟
00:18 من با این دو قانون زندگی کردم 🙃🌱
00:23 دلم میخواد یه مدت از همه دور باشم:)))....🚶🏻♀️💔
00:07 من که آدم نیستم راحت باشین..:)!
00:05 مود
00:17 زندگی کن و زمانتو هدر نده و برای چیزایی که میخوای تلاش کن!
00:26 مود من همیشه 𓄹𓈒🎀𓍯 る⊹.....
00:05 زندگی کسایی ک زنگ میزنن از شبکه ها تشکر میکنن:
00:30 دابسمش مانی و سپیده ...........
00:18 زندگی کردم تورو با همه قلبم🙂❤️..........))
00:15 مود من تو رابطه😂😂 . . .
00:08 زندگی واقعی دختری که تو ی مدرسه به هر چیزی میخنده>>>>
00:21 زندگی همیشه همینقد سخته
00:15 .......سوالات جرعت حقیقت.......
00:11 دلبر دوستت دارم ...زندگی گردن
00:15 مود
00:15 درد جریان قشنگیس در زندگی...💙🙂
00:14 آدم ها شاید بار ها بخندن اما محاله آن لبخند ها به چشمانش نور ببخشند !
00:11 زندگی درد گشنگیست ک جریاان دارد :)))))🖤
00:12 مدرسه! دلیل متنفر شدن جوانان از زندگی,
00:32 خلاصه که بگم خیلی وقته زورم به زندگی نمیچربه...
00:06 کسایی که باهاشون زندگی میکنم
00:45 _هیچوقت تو زندگی مردم دخالت نکنیم!>>🫂
00:30 تخم راهی باش نه تخم بی راهی را.