00:14 نصخ یه نفرم ک منو درکم کنه ...🥲🖤👩🏼🦯
00:14 نصخ یه نفرم ک منو درکم کنه ...🥲🖤👩🏼🦯
00:15 #این_بده.......زندگی فهم نفهمیدنهاست
00:11 و شبی میان ستارگان مّرده دفن شد!
00:15 مود مشابه ها
00:15 ی جنتلمن اینجوریه ک😌🤌🏻✨️....
00:15 همیـــشه لبخندد بزن زندگی جای لذت بردنهـــ
00:38 زندگی یا مرگ؟ ولی جوری که مهربون بود>>>>>>🥹
00:17 زندگی همینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:23 وَ در من دختری زندگی میکند که همه چیزش را باخته .!
00:27 عه کی از منو خواهرم فیلم گرفته بدون اجازه😂
00:19 خسته ام از زندگی
00:15 و در نهایت چیزی که مَردها از زندگی میخوان ؛ )!
00:33 زندگی واقن چیه؟برآی فهمیدنش فقط باید سه جا رو ببینی🎭💤
00:15 زندگیبلحظههاسخوشیوخندههاس>🧑🏻🦯:
00:15 چشمهارا باید شست.تا وقتی بد میبینید زندگی همینجوری هست.
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:10 مود
01:09 زندگی مثل دیکته هستش برای درست نوشتن تشویق نمیکنن
00:15 زندگی همینه…یه روزی تبدیل به نفرت میشه بهترین حس!
00:30 چیزی ک باید از دنیا حذف بشه اعتماد کردن و وابسته شدنه 🙃..:)
00:29 #درِ زندگی رو بست ب روم، ک باز بشع بختش😅🖤
00:11 اگه مجبور بودم دوباره زندگی کنم....
00:12 دپ...!🖤✨️
00:08 من خسته تر از چیزیم که بتونی درکش کنی!
00:25 تو خورشید منی منم شمس پرستم...!
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:24 حال ندارم زندگی کنم..................
00:15 واسه خودت زندگی کن ❤🧸🦋📍🤍🧸