00:15 قبولش کردم دیگه مال من نیستی تمومت کردم
00:15 قبولش کردم دیگه مال من نیستی تمومت کردم
00:15 به سلامتی خودم که برای هیچکس مهم• نیستم💯❌🇯🇵
00:16 ولی چرا غرور برامون مهم تر از همه چیه؟)
00:37 وجود تو برای هیچکسمهم نیست..پس بدون همش تظاهرِ مشابه ها
00:30 نیستیانگارپسمیدمخماری𝙏𝙚𝙧𝙖𝙢𝙖𝙙𝙤𝙡💔🦋
00:09 هر وقت خواستی به نظر کسی گوش بدی اینو ببین...😶
00:08 مگه چندتا از من هست؟...😔🥀 ::
00:27 هِیمیگممهمنیس بعدشمیزنمزیرِگریه؛🖤
00:22 دیگه مال من نیستی تمومت کردم🥹🥹🥹🥹
00:13 میشه تظاهر نکنی که برات مهم?....
00:13 # پادشاه فرانسوی . . . :)))))))
00:46 قدر نشناس عزیزم تو نیمە من نیستی...
00:52 ولی من واقعا دلتنگتم بچه جون:)))💔
00:15 چند بار باید تکرار کنم تو مال من نیستی 🥲💔
00:06 میدونیمهمنیولیمهمه!-:)🕸🗿🕳
00:12 زشت نیستی بچه.......فقط زمان میخوای:)
00:06 خداوکیلی نیستی..:)
00:15 برام مهم نیست بقیه دربارم چی میگن!
00:11 مهم اینه..🍷
00:10 چرا میترسم تو را از دست دهم ، در حالیکه حتی مال من نیستی...
00:11 ایرانی نیستی اگه تجربش نکرده باشی
00:14 دوسش دارم ولی براش مهم نی 🖤❤️🩹
00:09 پیشنهاد میکنم ، حتما بخونینش....
00:11 زیر امضای آدماییه که یه روزی خیلی برام مهم بودن:((
00:10 مهم نیس کی کنارتِ مهم اونیه که بفکرته
00:10 حتی شده چند ثانیه حرف بزنم بات:)
00:31 مهم نیس چون همیشه اولویت ارامش خودمه
00:10 ولی تو از خودمم برام مهم تری زیبا💅✨