00:16 -..این جوابش نبود خاتون🫂✨!...
00:16 -..این جوابش نبود خاتون🫂✨!...
00:41 اسنیب واقعا بد نبود(((((((((((((:🥲🌹
00:21 جوری که جیسو بین همه میدرخشه:))
00:18 خودتم میدونی رفتی نبود به نفعت:) مشابه ها
01:07 اگه امیرکبیر نبود، نسل ایرانیا منقرض میشد 😳🔥😇!
00:56 تو اون بازی هم از برد تیم ملی خوشحال بودم و هم از نبود طارمی ناراحت
00:12 ولی اون بزرگ شدنی که دنبالش بودم هیچ وقت این شکلی نبود💔
00:08 شایدمدرسهاونقدراهمبدنبود...
00:15 𝑃𝐴𝑅𝑆> وآل🐋🫧: گشتم لا این ادما حتی فیکتم نبود؛😴👌🏿
00:12 خیلی وقتا حواست نبود و من هزار بار تو دلم قربون صدقت میرفتم
00:13 دَستِ خُودَم نبود یهو وابَستِه ات شدم💔🥀
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:14 این جوابش نبود اون همه حس خوب .
00:36 ولی قرار نبود اینجوری بشه
00:13 بله بله...از نبود عنوان رنج میبریم.!!!
00:13 این چه دردیست ک مبتلایش شدع ام ...😞😪🚶🏼♀️
00:12 عه یادم نبود من تنهام :) 🖤🚶
00:59
00:11 منواندرواگهبینمونفاصلهنبود
00:22 سبک زندگیه شایع 🖤🥲..........
00:15 این جوابش نبود ****&&&***&*&&&&
00:29 واقعا حرفی ندارم..............
03:39 کاش زندگی کردن راحت تر بود کاش همه اینها حقیقت نبود....
00:27 او ناراحتیام هیچ وقت، کنارم نبود:)
00:08 دلت بامن نبود................):
00:18 تمام وجودم دوستت دارد اگرچه تو نبودی شاید منی هم نبود
00:17 ولی پاتریک خنگ نبود:)
00:04 ای دلم 😂😂😂زیادم بامزه نبود 😂ولی من میخندم 😂