00:13 ..................... بگو باید
00:13 ..................... بگو باید
00:26 دپ است که من خیلی دوسش دارم دلب
00:11 گفتم دوسش دارم نکرد باور ....
00:40 بقرآن دوسش دارم:) مشابه ها
00:13 اقای قاضی من دوسش دارم حاظرم جاش حبسم بکشم پس بنویس ❤🫀
00:16 اینقد دلم پره که توش هیچی جا نمیشه :)🙃💔
00:07 ..............................
00:34 من نسبت به ادمی که دوسش دارم دیونه ترین ادم میشم:)
00:12 ...دوسش دارم بس نمیکنم🤍...
00:11 بعدا بهش میگم دوسش دارم !چی نه !بعدا وجود نداره 💔🚷
00:15 ..........♡L..O..V..E.......♡M
00:09 چرا اذیتش می کنید:)))))))))))))))
00:14 😔🙃😅💔
00:17 گفتم دوسش دارم نکرد باور:)))))
00:14 من دوسش داشتماااا ولی اون نه منودوسم نداشت
00:07 والیبال بهترین ورزشی که من میتونم بگم دوسش دارم
00:22 All night آهنگ :) من دوسش دارم شما چی
00:11 واقعا من اینجوریم همیشه میخندم ....اما👇
00:22 چرا ماهایی که هیچکس حواسش بهمون نیس نمیمیریم؟
00:20 گفتم دوسش دارم نکرد باور🫀🤍💔
00:12 پیر شدیم رفت فلانی . .🖤 • 𝒏𝒐 𝒍𝒐𝒗𝒆 🖤🕊
00:26 جوری که هنوز دوسش دارم..🥺💔
00:39 شایدم واقعا یکی دیگ رو دوس داره...
00:08 ..............................
00:17 والیبالیست ❌️ اسپایدر من ✅️
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:08 من هنوز یواشکی دوسش دارم... 💔🚬
00:30 باور نکن اگه گفتم بیبی حالم خوبه..