00:09 به شخصه این رو قبول دارم........
00:09 به شخصه این رو قبول دارم........
00:58 خدایی من همیشه این ماجرا رو هرشب دارم 🤣
00:10 من دارم تمام تلاشم رو میکنم زنده بمونم:)
00:49 چون یکیو داره که بهش میگه دوسش داره مشابه ها
00:09 اوه من دارم میمیرمممممممم،نفسم...بالا نمیاد😮💨🤧
00:26 بفرست براش تا بدونه چقدر دوسش داری 😉🎀
00:06 میزان لباسی که برای پاییز لازم دارم😅
00:04 یوقت میمیری ..»
00:27 شمارو نمیدونم ولی من کشتی و بعد فوتبال خیلی دوست دارم
00:06 گاددددددددددددددددددددددددددددد
01:13 🖤👌
00:09 من فقد پسرامو دوست دارم... 🤤❤
00:20 ببینید آدمارو با یک تعریف خوشحال کنید
00:14 یه کادویه خوشگل برا کسی که دوسش داری❤
00:06 ببخشید ولی خب مرضیه که دارم😔🤣
00:25 آهنگ های که بهت حس عجیبی میدن!!!!
00:40 واقعن واس خدم متاسفم که با همچین کسی دارم تو ی کشور زندگی میکنم 😐
00:13 بی صبرانه منتظر فصل دوم خیلی ذوق دارم
00:22 این روزا احتیاج دارم به قبلنا دیوونه بازیام
00:12 🖤
00:24 هیچ ندارمم بگم فقط اینو دارم بگم:حققققق
00:28 اسکل کردن سوگنگ توسط فرشاد سایلنت
00:12 عییییی یکم بخنیم روحمون شاد شه
00:23 یاشار؟........کث***فت...؟.......
00:15 `دوستتون دارم ایرانیان`🥺🥺🥺❤
00:08 خدا چطوریییییییییی دارم با کیوتیش میمیرم
01:07 جهت مردم آزاری حلالم کنید دوستان
01:00 آتوسا مدگل