00:14 دوباره سبز میشویم ، به احترامِ اشکها.🌱🕊️
00:14 دوباره سبز میشویم ، به احترامِ اشکها.🌱🕊️
00:03 ری اکشنم وقتی ازمکار میخوان .
00:11 ملکه ی تایلند 🧡💛 اگه موافقین کامنت بزارید
00:14 مشابه ها
00:16 ولی استایل کارتون خوابی >>>🎀🌝
00:26 اووییی خودااا💔🥲
00:12 والبته ملکه های کیپاپ.......... 🩷🖤💜
00:12 میدونید مادر آقای ملکه کیه .
01:00 اشک تو چشاش جمع شد که🥲🥲🥲🥲🥲
00:11 اشک ها درد نیست گاهی لبخند ها بدترین درد انسانهاست.
00:15
00:26 ولی پدرش.................. 🙂❤
00:16 دوباره اشک دوباره جیغ دوباره درد...
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔
01:16 وایبش اشک در آر بود:))))))))))
00:15 اشک رو فقدر. برای یک نفر میریزی.. 💔
00:11 اوکی ولی درامای بی ال😔🤝🏻>>>
00:32 مطمئنی آسونه ؟
00:16 زیباترین اشک شوقی که دیدم 🥲🫠
00:16 شب که میشه پرم از اشک چشام خسته میشه):
00:11 دردهمیشهتویِاشکهانیست
00:13 تولدت مبارک پرنسسم 🥺🎀 tiam.mn
00:30 یک زن هیچوقت نمیتونه! چی واقعا؟
00:23 الانش سعی میکنم دلمو راضی کنم...
00:27 جوری که به خاطرش اشک میریزه دل سنگم ترک برمیداره
00:07 و هی اشک و هی اشک و هی اشک 🥲🥺💔
00:23 ماهیا اشک میریزن چک و چک تو برکه.....
00:39 خوراکی هام کوو 😭😂