00:06 ` ♡ شمارش های معکوس خدا ♡ `°
00:06 ` ♡ شمارش های معکوس خدا ♡ `°
00:20 `معرفت داشتی تنهام نمیزاشتی...`
00:10 ولی یاسمن حامد دوس داشت😭🚶♀️🖤
00:50 ولی هرجور که حساب میکنم اون کسی که اول دوسم داشت تو بودی نه من... مشابه ها
00:11 کاش فداش بشم زمانی مه به ایران میرسه🥹❤️
00:08 هیچ کس ب اندازه من دوستت نخواهد داشت...
00:56 به سلامتی رفقای با معرفت ......
00:08 ما هنوز دبی نرفتیما🙄 حواست باشه رفیق😂
00:08 اون به اون زشتیش یه رفیق داشت. من چرا ندارم؟؟
00:11 عاشقانه دوستت داشتم عاشقانه دوستت دارم عاشقانه دوستت خواهم داشت🥰❤🙃
00:15 من دوستت داشتم اخه چرا بی معرفت..💔🥀
00:15 سر نوشتی که لایقش باشیم رو خواهیم داشت
00:12 چه حالی داشت با تو قدم زدم... ✨🤍
00:10 😐💔
00:15 Pov:من عاشق رنگ آبیم!
00:06 اگه حرص دادن من جایزه داشت تو:)
00:26 اَگِهدوسِتداشتکِهگُمنِمیکَردیآدِگاریتُو🖤🙂
00:05 دلم سوخت به قلبم که داشت تند میتپید
00:12 زمانی که همچی فرق داشت...!.
00:11 این دیوونه حس داشت اما شده شیطان 😈
00:12 بفرست برا دوستت ببین چقد میش ناصت 🙃
00:06 ____ولی منو خیلی دوست داشت🫠____
00:13 📽معنای انتظار فرج این است که...!🧐
00:12 همیشه دوست خواهم داشت. .
00:15 برعکس ادمای دورو، زندگی ما فقط یه روی بدبختی داشت.
00:08 برو به همه بگو ! خر بود دوسم داشت 🙂💔
00:20 اولین فعالیت این پیج تاداا🫂💅
01:09 نشست با موفقیت 🤣🤣.............فرود سگ از کوه برف🤣🤣☹️