00:12 کاش هیچتویی وارد زندگیم نمیشد...
00:12 کاش هیچتویی وارد زندگیم نمیشد...
00:17 ما شاد بودیم، منتهی به نُدرَت..
00:19 اینجا میتونست شهر شما باشه 😔
00:20 .................حق😉💙.................. مشابه ها
00:06 ولی :)
00:17 تو دهنی خوبی بود😂✌🏻
00:26 من میرم چون نمیخام حالتو بد کنم اما تو فکر میکنی ازت خستم.🖤
00:10 : /
00:10 چرا وقتی مامانم از اشپز خونه صدام میکنه صداش میاد ولی...
00:09 خستم دیگه......................
00:25 دل بگیره چجور میشه خالیش کرد؟ ❤️🩹🥀
00:17 من؟ نه بابا من حالم خیلیم خوبه:)
00:37 من فقط حسود بودم:),من نسبت به هرچیزی ک ب اون ربط داش حسود بودم
00:06 خود خودمم.....................
00:41 😓 باورم نمیشه 😓
00:18 همش الکیه :)))))))))))))))))))
00:58 من میخام فراموشت کنم اما نمیشه نمیتونم...!🙂🖤
00:09 ❤🧸.............................
00:18 استقلالــــــــــــــم 🫶🏻🥹🫠💙⭐⭐
00:11 قدر همو بدونید هیچ کس از اخرین خداحافظی خبر نداره:)
00:14 یهو رفتی تو کجا ............🖤🖤
00:10 من عزیز بس کن لطفا،دیگه هیچی برات نمونده!
00:12 ..........................🥂🖤🖤💔⚰
00:58 💔💔🌌😿 .
00:19 😂😂😂😂🤣
00:09 خدایا ناشکری نباشه ولی........
00:16 . .
00:40 منم عاشق این پسر شدم 🥰🥰🥲🥲🫠