00:14
00:14
00:07 احساسات مغزتو کور میکنه ترجیح میدم بدون احساسات مسیرمو ادامه بدم
00:14 دهـه هشتــــــــــادی یعنی چی؟
00:17 منم از همتون متنفرم........... مشابه ها
00:12 یهزندگیعادیمثلبقیه:)...
00:13 . .
00:24 منفقطیهدخترم!
00:13 حق............................
00:09 حتی سالیوان هم ثابت کرد :)
00:06 وقتی بعدحرفاشون میگن ببخشید😔😔
00:03 یهو وسط آهنگ یادش میوفتی و دیگه بقیه آهنگ نمیفهمی💔
00:27 :)
00:06 _ناراحت شدی؟. +نه ناراحت نشدم 😅💔
00:13 اون شبی که با گریه خوابیدی…:))))
00:17 دیکه حالم با هیچی خوب نمیشه ......
00:13 ولی یه روزی مــیــرســـه......
00:14 ندارممممممممم:))))))))))))))))
00:13 . 🫠💔
00:14 (((((((((((((((((((((((((((((:
00:13 عشق چیه که اینقدر دردناکه 🖤
00:17
00:14 دوستصمیمیتیکشبهشددشمنت؛💔
00:15 هیب...........................
00:16 سلامتی اونکه رفت بزنیم🥂......
01:19 محکوم به ادامه دادن....:))
00:13 تنهایی عادتمون شده است دیگر هعی
00:17 ولی هیچوقت نمیبخشمت:) ❤️🩹
00:07 بهوقتاولیندیدار :).........