00:19 چرا نقش های دوم همیشه باید کراش باشن:)
00:19 چرا نقش های دوم همیشه باید کراش باشن:)
00:24 نمیدونی چقد دلم میخواد ی روز بدون این ک ب کسی بگم برم!👩🦯
00:14 خودکشی...................... 🖤💔❤️🩹
00:12 دلم ی مرگ بدون درد میخاد:))))) مشابه ها
00:13 حتی اگر حافظمم پاک باشه حسی که بهتون دارم هرگز نمیره ! 👌🏻💔
00:13 مورچه جونم تو ماهیی عیب نداره سیاهیی
00:09
00:19 نسلیهستیمکهبایدروسنگقبرمونبنویسن:مرگ اولم نیست:) #زندگی
00:10 فکر کنم واقعا اینطوری باشه🥲🚶🏼♀
00:26 جوری که این سریال خفن بود
00:07 چن ساعت پیش در حال مرگ :))))))
00:55 ما نمیگیم دوستت دارم ما میگیم.
00:16
00:12 و مرگ پایان تمام تلخی هاست:))))🖤
00:16 مارا از مرگ میترسانند انگار ما زنده ایم ☆یاماچ ☆
00:24 رضا بهرام عزیز الان وقت اهنگ جدید نبود!!!
00:13 اعتماد ط قلب من خودکشی کرده .🗿
00:10 حس مرگ میده :)🦋.
00:41 یهو میاد تو زندگیت یهو هم میره..:)💔⛓️
00:56 مرگ چیز خوبی نیست ببینید ودرک کنید😓✋😒
00:17 آرزوی بچه ها بالاخره به واقعیت پیوست
00:15 آهنگی ک باعث خودکشی صد ها نفر شد
00:20 میکس سریال خانواده انتخابی. .
00:07 خانواده ی سختگیر داری تو هم ..💔
00:18 اگر قرار باشه واسه مردن تو صف وایستی من نفر اولم🖤
00:51 آدمک بخند!
00:22 هر چه داری به پای زندگی بریز تا مرگ نتواند چیزی با خود ببرد...
00:10 وقتی بمیری واسه همه عزیز میشی :)