00:22 دیدمت یخ زدم چه.......
00:22 دیدمت یخ زدم چه.......
00:11 -مثل حرفی ك صد دفعه خط خورد!
00:36
01:00 اگه خطرها یادم میرن تورو لااقل از خاطرهام نرو🥺 مشابه ها
00:12 خدایا یا زندگی اسون کن یا خودکشی حلال💔🥀🥲
00:47 بـاهـاش بخـون بـبیـنم تـوهـم دلـت مثل مـن میگیـره.....
00:12 بزرگترین دروغ ما دخترا : نه خوبیم
00:15 بعدمرگمبشبگیننتونستدوریتوتحملکنهخودشوخلاصکرد:(🖤🥀
00:21 رفیقته یا دشمنت ؟:))))
00:11 چ مرگمون بود ک خاستیم زود بزرگ شیمـــــــ
00:18 چند سال بعد از مرگت چی میشه!!؟
00:08 اگ خودکشی کردم ناراحت نشین ، از درد بود:)🖤!
00:20 یادِتباشه؛
00:10 کاش وقتی گریه میکردم یکی بود بهم میگفت
00:15 همه دخترا خوشگلن،نیستن؟؟؟.....
00:11 ناراحتمـ نکنیدِ چون یـ روز پشتـ درایـهِ بستهِ میمونیدٰ🙂👐🏻🖤
00:11 زندگی درد گشنگیست ک جریاان دارد :)))))🖤
00:15 خعلی سخته هیچکس درکم نمیکنه تنها ارزوم مرگه .....
00:34 ولی ذوقـ یه دخترو کور نـکـنیـد!🖤🙂
00:08 هعی...........منتظر مرگم........
00:15 دلم ی خواب میخواد از جنس مرگ)=
00:06 وقتی بعدحرفاشون میگن ببخشید😔😔
00:05 مناسب براي دل شكستهاي عاشق كه قهرن:))
00:09 وقتی خانوادم ازم میپرسن چرا افسرده ای؟
00:07 🖤ツ
00:08 اصن شاید کسی نباشه!...........
00:11 دیگ نیسم اون آدم بچگیامو!....:)
00:24 بهتریناهنگ روسی ای ک تا حالا شنیدم...)