00:11 ...........😂👩🦯.............
00:11 ...........😂👩🦯.............
00:17 (یکیش خودم) 💤
00:19 اووووو من قلب زیاد شکستم،ولی بعدش یکی پیدا شد قلبخودم را شکست
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹 مشابه ها
00:10 بچه ها فهمیدید چی شد؟🤣😁کپشن مهمه👇🏻
00:10 واکنشم وقتی دوستم زمین میخوره😔😂
00:13 ذلیل مردههههههه حقققققققققق...
00:21 خودم هنوز امتحان نکردم........
00:59 #مرگ راه _ فرار نیست...):🖤🚶🏻♀️
00:10 ولی وژن جدیدی از خودم را دوست دارم
00:14 خودم میدونم واسه خیلی ها این اتفاق افتاده😞
00:48 حامد از این حرکتا دوس داره😂😂
00:26 شانس مایه:////
00:21 بارسایی هستید یا رئالی ( خودم بارسایی هستم وای رئالم دوست میدارم)
00:57 برگرد بیا پیش خودم این تن بمیره💔
00:30 حرفایی که با خودم رد و بدل میکنم:)(من خوبم چیزیم نیست)
00:14 من هر روز خطاب به خودم
00:12 ایشالله همتون تجربه کنین من دیروز کردم😂🤲🏻
00:35 براتون نحوه چت روبیکا رو آوردم😂
00:17 خودمخودموجاانداختم:)بهخودمباختم🥱💔🤝
00:43 آخرش رفتی و از درد به خودم پیچیدم:)
00:33 مامانم هر چند دقیقه یبار بدون هیچ دلیلی: 😂😂
00:14 من پسریم که کپی کارا رو میگیره!🥲
00:19 فقط اونجا که میگه نخنددد من غش///🤣
00:14 پسراتاییدیاتکذیب؟!🗿😂
00:12 اومدرونگراهاخیلیخوباینویدیورودرکمیکنن:)
01:25 چیدمان اتااااااااااااق صورتی 🔮🧸
00:58 بغض تو صدای دختره منو نابود کرد و یاد خودم انداخت....