00:16 عشق یعنی؛ حتی اگر خودم از خودم دست کشیدم، تو دستِ مَرا رها نکنی
00:16 عشق یعنی؛ حتی اگر خودم از خودم دست کشیدم، تو دستِ مَرا رها نکنی
00:16 شما برون گرایید یا درون گرا.....؟خودم برون گرا هستم!
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎:
00:25 امسال با شکسته ترین نسخه ی خودم اشنا شدم... مشابه ها
00:30 کاش انقـבر בوسم בاشتے کـہ ـ؋ـقط مرگ میتونست جـבامون کنه،نـہ اون هرزه!
00:10 از نظر هایپراکتیوی...😂💗
00:13 حتی اگر حافظمم پاک باشه حسی که بهتون دارم هرگز نمیره ! 👌🏻💔
00:14 حسی که تنها زندگی کردن میده ❤️✨
00:26 کپشن:
00:15 من که شخصیت واقعی خودم نیس 💔💔💔
00:08 اما من تورو بیشتر از خودم دوست دارم :))🫀
00:15 مهم نیست مردم درباره چی میگن چون فقط خودم داستانم رو میدونم...
00:12 دلم ی مرگ بدون درد میخاد:)))))
00:14 ت کامنتا بگین با کی میخواین تجربه کنین🙃🚶🏻♀️
00:30 حتی بیشتر از خودم دوست دارم......
00:18 .... دلیل نگاه نکردم به پسرا....
00:19 کاش مث خودمو داشتم واس خودم 🫂🥀🐉❌🔥🖤
00:07 چن ساعت پیش در حال مرگ :))))))
00:29 تو چه ملکه ای بودی خودم جذابیت💗🥲
00:26 جوری که این سریال خفن بود
00:16 مارا از مرگ میترسانند انگار ما زنده ایم ☆یاماچ ☆
00:46 مسخره ، طنز ، خنده دار ، خندان
00:16 سوکونا فن ها اینو لود کنن ، از نظر خودم خیلی گاده
00:21 دیگه میترسم از خودم 👀:))))))))
00:29 ..😂😐فانوسااا درک نمیکنم😐😂..
00:24 رضا بهرام عزیز الان وقت اهنگ جدید نبود!!!
00:56 مرگ چیز خوبی نیست ببینید ودرک کنید😓✋😒
00:11 دلم برای خودم تنگ شده موقعی که میخندیدم :)