00:15 نگو ن من اثلا ندارم جنبه ی باختن و🙂🤍
00:15 نگو ن من اثلا ندارم جنبه ی باختن و🙂🤍
00:12 میدونی علت گریه ی بی اختیاری چیه؟
00:14 میگفتم نباشم. میگفتی نمیشه:) ♡
00:43 الان مود زندگیم اینه که ینفر بیاد که نره:)🙂 مشابه ها
00:15 موج موهاش قشنگترین جزرومد🌊✨
00:11 کاش................... 💔🖤🥀.
00:15 دنیای خیلی عجیبی هست.........!) 🖤
00:18 این آهنگ خیلی دوس دارم .......
00:33 از صب ریپ زدم روش؛
00:07 یسرا یواشکی غصه میخورن...... 🖤🙃
00:28 گریه نکنا نبینم اشکتو....... 🥀🥲
00:11 ✦ ارهبابا،خوبم ✦
00:13 به شب میرسی.............. 🖤.!
00:11
00:21 دارم دق میکنم:)
00:09 دارم تو حرفایی که............!
00:25 اونجاش قشنگه ک شایع میگه:🧿✨️🦋🫀🎀🌚🔗💤!
00:12 :(🖤
00:09 برای خودت زندگی کن...........!
00:14 شلوغ اما بی کس...........:)! 💔
00:36 حامیم ✨️🥺❤️ صداش آرامش میده
00:11 ونزدی آدامز ♡ دوستای صمیمی....
00:36 اخلاقش رو همین جور که هست بخواین :)
00:18 ... 🥺❤️ تگش کن یا بفررس براش...
00:39 برای تویی که قلب منی🫂✨🫀
00:16 .....بعد کات کردن...😅😂......