00:28 منطق قشنگی بود اصلا خودش هم نفهمید
00:28 منطق قشنگی بود اصلا خودش هم نفهمید
01:21 انجمن شاعران مرده بی تی اس ....
00:15 جماعت زنده کش مرده پرست:)......
00:27 من خستم از جماعت زنده کش مرده پرست🙂 مشابه ها
00:13 حالا فهمیدیم کی دختره کی مرده😏😂
00:43 امید تو دل بارسایی ها مرده بود 🥲
00:53 میدونستین این صحنه های ما همه مرده ایم بر اساس واقعیته
00:34 تو آرزو میکنی که مرده بودی :))
00:08 حقق 😌🫦
00:15 برای مرده ها فاتحه بخوانید نه آدم ها🗿🚬🪦⚰️
00:07 شتتتتتتت این دیگه چی بود؟؟🤣🤣🤣🤣
00:08 مدرسه عادی؟..
00:15 کاش مرده بودم =_=
00:12 حقبا امیرتتلو بود .."من خستم از جماعت زنده کشِ مرده پرست !:)
00:09 اسم سریال ها توی کپشن نوشتم ..
00:13 ................................
00:21
00:20
00:16 خسته از این جماعت زنده کش ،مرده پرست
00:17 من خستم از این جماعت زنده کش مرده پرست...
00:18 خستم از این جماعت زنده کش مرده پرست
00:34 آهو روی مرده آب ریخت😂.........
00:23 برماهرچهگذشتقلبمانمقصربود؛🧠🖤
00:18 🤣🤣🤣مرده ها اعصاب ندارند🤣🤣🤣
00:12 ..............................
00:18 .
00:49 این مرده خوش اخلاق بود😂😂😂🤌
00:05 اکه مامانم نبود ، من تا الان صدبار مرده بودم