00:22 هیچکسی منو دوست نداره😔💔 هیچکسی منو درک نمیکنه 😔💔
00:22 هیچکسی منو دوست نداره😔💔 هیچکسی منو درک نمیکنه 😔💔
00:29 ..😂😐فانوسااا درک نمیکنم😐😂..
00:06 زندگیه خودم
00:17 هیچی موندگار نیست.. مشابه ها
00:11 دلم برای خودم تنگ شده موقعی که میخندیدم :)
00:13 کور بودم چشامو بستم. فکر میکردم توهم مثل خودم عاشقمی
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:12 خیلی به خودم سخت گرفتم
00:18 .
00:40 کدوم نشونه رو داری تو کامنت ها بگو
00:24 ایرادی برو جلو ادمت کردم خودم تورو🫠💔
00:16 ✦همشتلاشو،زحمتخودمبوده✦
00:16 چشاے خوشگلتو برم🤍👀
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️
00:15 از اول شروع می کنم ولی این بار بدون قلبم..🚶🏼♀️تولدم مبارک🤍✨
00:15 من خودم واقعا حوصله سریال های ۴ فصلی رو ندارم
00:16 سوکونا فن ها اینو لود کنن ، از نظر خودم خیلی گاده
00:13 آرهفقطخودمبودم؛
00:17 خودم که مقصدم بن بسته پ خراب نمیکنم مقصد تورم
00:30 حامیم میتونه ماهِ شبِ تاِ خیلیامون باشه.
00:18 میشه تو خودم حرفام خفه.....🫦📎
00:11 من از خودم بدم میاد چون عاشق توام
00:21 ترجیح میدم چیزی که خراب شدنیه رو خودم زودتر خراب کنم! . .
00:12 موافق هستین یا نه خودم موافقم 💙🤝🏻♥️
00:06 هیچوقت برای کسی مهم نبودم.....
00:08 تو فقط خداحافظی کردی ولی من تا صبح داشتم گریه می کردم
00:13 خواستم مث خودم باشم همین :(💔.....
00:48 متولد چ ماهی هسی کامنت کن واسم💪🍦