00:07 کاش ی دایناسور بودم چون همشون مردن:)) ♡
00:07 کاش ی دایناسور بودم چون همشون مردن:)) ♡
00:28 خودم کجام دلم کجاس...!👩🦯🥲🤍
00:12 من خودم خاستم ک اینجوری برع..
00:13 این فیلمم قشنگه اما برای سوجون نه🙃🙂 مشابه ها
00:50 تو چی دیدی تومن که من ندیدم خودم.
00:39 همیشه خودمون باشیم ...........
00:08 دلم میخواد برم بغل مامانم بهش بگم من هنوز بزرگ نشدم…!:)
00:22 همجایخودمهمجایتوخستم🌚🎧
00:17 ب خودم اومدم هیچی برام اسون نبود
00:12 سه تا فیلم که حاضری دوباره به دنیا بیای تا نگاشون کنی
00:10 خوش سلیقهای هاا مث خودم چشم نخورید 😂
00:17 چی حالتو خوب میکنه؟:) 🖤💫
00:28 کاش. . .
00:26 ولی این دوتا مردن.هعبببب حقتون مردن نبود ولی خو خدابیامرزه.
00:22 کاش میدیدی کاش میشنیدی کاش حواست بهم بود.....
00:09 خودم رو پیدا کردم تو این ویدئو...🤌✨️🎀💅😂
00:21 من خودم اردیبهشت هستم و واقعا قلبم آتیش گرفته
00:29 غمگین مناسب استوری و پست اینستا
00:19 اینآهنگهیچوقتتکرارینمیشه🖤>>
00:27 خواستم مثل خودم باشم همین🖤(:
00:20 اسم دختر کوتاه و جذاب : )
00:35 وای ، چقدر رقصشون با این آهنگ مچ شده ! موافقید ؟
00:08 تقدیم به دوستانی که A❤M هستن😊مثل خودم 😀
00:26 خودم از خودم خستم انتظار از شما ندارم
00:11 دیگ نیسم اون آدم بچگیامو!....:)
00:15 دلم تنگه برای کسی که خودم بلاکش کردم
00:11 خیلی باخبری با حال بود خیلی خندیدم
00:08 تو چه دانی که در این دل چه ها میگذرد...