00:26 چرا باید برای داشتن پدر و مادر خدا را شکر کرد💔؟(
00:26 چرا باید برای داشتن پدر و مادر خدا را شکر کرد💔؟(
00:28 بیایین بهم دیگه احترام بزاریم🙂
00:32 چرا این میکسش انقدر سم بود😕😂😂😂
00:16 جوری که دخترا،پسرای مردمو دید میزنن🤣 مشابه ها
00:25 دوسـتآن حمـآیت کنید(فآلو، کآمـنت، لآیک) یادتون نره
00:06 ،به نام پروردگار متعال، تلاش کنید ،
00:11 ..........................🏍⚡️
00:10 حقیقتی تلخ ........
00:19 تورو از بین صد ها گوه جدا کردم
00:44 کره جنوبی مردم کره جنوبیی🦋🦋🦋🦋🦋
00:25 به خود افتخار خواهیم کرد که ایرانی هستیم🇮🇷❤️
00:13 ادیت خفن از کریستیانو رونالدو 🔥🇵🇹
00:44 اگه دوست داشتید لایک کنید تو کامنتا بنویسید خوشتون بازم آموزش بزارم
00:11 حکم کسایی که انفالو میکنن واقعا چرا🤣💔
00:12 شاید از نظر مردم مشکل روانی باشه ولی من دوسش دارم
00:06 واقعا من برای هیچ کس مهم نیستم!؟:) اوکی پس اگه مردم سر قبرم عر نزنید
00:38
00:23 ایران خونمه و تنت وطنم...:)🥺🩸
00:12 وای ثـــــــــــــروت🤣وای پـــــول! 😱
00:18 من همیشه خوب خواهم ماند و حال بدم را به کسی نخواهم گفت
00:23 اگه روزی مردم روی سنگ قبر سردم بنویسید..
00:09 دهن مردم هیچ وقت بسته نمیشه... 🫥
00:28 ˼ بِسۡـمِرَبِالْحُـسِیـنۡ...˹🖤
00:15 ....... خسته....... 💘🙂🖤، **
00:18 این دوستام نیستن ،خود منم ،اگه موافقی لایک کن
00:25 🤌👨🦯🖤.....................
01:07 جهت مردم آزاری حلالم کنید دوستان
00:14 مردم ایران:😂🤝