00:09 یعنی دوسش داری ولی بهش نمیرسی..
00:09 یعنی دوسش داری ولی بهش نمیرسی..
00:11 یه تعریف قشنگی از دلتنگی شنیدم ...
00:09 میدونیچی سخته اینکهبهکسیکهدوستشداری نمیرسه بازم دوستش داری
00:15 اره میدونم دوسش داری .فهمیدم عزیزم.... مشابه ها
00:07 کیا اینجوری ان 👇👇 ..........
00:19 یکی مث اون دوستِ ندارع؛ولی دوسش داری:)💔🚶🏻
00:13 میگن خیلی دوسش داری...شبا براش خواب نداری..💔🥀🖤
00:12 وقتی با اذیت کردن یکی اذیت شدی بدون خیلی دوسش داری
00:14 امیدورام هیچ آدامی کسی که دوسش داشت سر خیانت نبینه
00:09 دلتنگی کسی که دوستش داری سخت ترین حسی که میشه تجربه کرد
00:10 قبل از اینکه "ما" بشیم، باید"من" میشدم
00:27 دقیقا ، هیچکس نخواهد فهمید که اونی که دوستش داری کیه !
00:19 عارع من دوسش درم عار نبینم کسی صمتش برع♥️🚶🏼♀️
00:15 بفرست برا کسی که دوستش داری ..
00:40 کیک نرم لطیف کیوت خوشمزه ژاپنی
00:47 اینو برای کسی که دوسش دارین میتونین درست کنین..🥲❤️
00:28 منو ب خودم بیار؛وعضی وقتا دوسش داری بعضی وقتا هم ن..:)
00:28 آخر کسی برات میمونه ک باهاش امنیت داری
00:36 !..Kırılır düşer kalp yorulmaz
01:00 تو چی ؟ دوست داری مالک یک گل باشی یا گل خونه داشته باشی...
00:07 تو رو چه کسی کراش داری من رو :)
00:09
00:20 دوسش داری؟!
00:06 فقط حریفشون کسی بوده که دوسش داشتن...
00:05 تو فقط خودتو داری پس به کسی تکیه نکن🖤....:
00:08 وقتی داری از بین میری ولی کسی براش مهم نیست:)
00:17 اگه دوسش نداری رهاش کن نزار حق اونایی که دوسش دارن ضایع بشه!!💔
00:14 با کسی که دوستش داری میتونی چایی بخوری و لذت ببری