00:11 اگر شناختی کجاست... بهت سلام میکنم🗿✨😪
00:11 اگر شناختی کجاست... بهت سلام میکنم🗿✨😪
00:17 مگ میشه دلتنگ این لحظه ها نشد 🥲🤌🚶🏼♀️
00:12 کام تو ایران...😂😂برادر مدرسه ها فردا بازه چی میزنی؟
00:14 واکنش اکیپ مدرسه ی ما... مشابه ها
00:17 بلاخره بعد ۱۲ سال امروز آخرین روز مدرسه بود!
00:13 من ساعت ۳ شب😂 بگین حالا سمه یا اسید!؟
00:25 انیمه مدرسه ی قهرمانان من 😅😅
00:24 کلیپ از سریال زیبای خواهران و برادرانم: