00:06 خوبه حداقل تنها نمی مونم🤣🤣🤣
00:06 خوبه حداقل تنها نمی مونم🤣🤣🤣
00:15 خعلی سخته هیچکس درکم نمیکنه تنها ارزوم مرگه .....
00:19 تنها کراشم و عمرمممممم تماممم زندگیمممممم هکتوررررر💗🫶🫦🫀🦋
00:22 نصف شب میشـینم اینجا تنها بـی تـو:) مشابه ها
00:15 وقتی میگن بچه رو با خالش تنها نزارید😂🤦♀️
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:20 تو تنها ترین و مهربان ترین رفیقم هستی h✨️🤍
00:23 این آرمیه دنس جیمین و جلو خود جیمین رفت !
00:16 ولی تنها کسی که پشیمون بود کنارمون بود خدمون بودیم🥲🚶♀️
00:20 نه زمین شبیهش را دید، نه زمان تکرارش کرد... عــلــ🩵ـــے
00:14 تنهاشدمسرتو:)!
00:11 تنها جواب بی احترامی …………………..
00:18 نصف شب میشینم اینجا تنها بی تو:)
00:18 تنها دلتنگی ام حرم حسین 🥺 تنها نیازم
00:12 داداشم میگم میخوام تنها باشم.اون:
00:24 زنان متولدین ماه ها از نظر هوش مصنوعی :))
00:48 دختر پسر فرقی نداره باید دل سیر باشه 🙂🚶♀️
00:24 من تنها نمیتونم......:) برگرد:(
00:08 میدونی تنها جایی که سلیقه به خرج دادی کجا بود؟!
00:08 بگید ک تنها نیستم🤌🏻🤌🏻🥲😂....
01:08 اگه یکه ماه نه خوابیم چه اتفاقی رخ مید
00:12 چقد احمق بودم فک میکردم تنها گل توی باغشم 🥀🚶
00:45 توتنهاکسیبودیکهمنوخوشحالمیکردی!
00:24 یادش بخیر قدیما فقط اونای که بزرگ شدن میفهمن
00:36 اگه متولدین ماه ازت متنفر باشن...
00:21 تنها کسی که میمونه فقط خودتی : )
00:25 خدارو شکر من تنها آرایشم ی رژ و ریمیله 😂😻
00:27 تنهاتورادارمبرامنبساست. . .🥹🦋