00:13 نه خدایی قشنگ بود 😂🤝🏻
00:13 نه خدایی قشنگ بود 😂🤝🏻
00:06 دقت کردین مهربون ترین و خوشگل ترین و بهترین ادما اول اسمشون
00:27 دلم براش تنگ شده:)))))))))💤😕💔
00:07 ˚✧₊⁎❝᷀ົ≀ˍ̮ ❝᷀ົ⁎⁺˳✧p(╬ Ò ‸ Ó)q♡´・ᴗ・`♡ مشابه ها
00:17 تردستی برای حرفه ای ها........
00:10 طنز سرگرمیی مدرسه کاقعا مدرسه مهمه خیلی مهمه
00:07 ولی واقعا این کلاه محشر بود ....😁
00:18 ایموییی جدید ... یه بت ازت ساختم تو این قلبم...
00:07 شاید جمله مناسبی براتون بیوفته🤝...
00:14 پدر حق گو... 😆😆. .
00:09 😐😂
00:19 چالش آوردمااااا ..............
00:08 حق😂😂😂😂. . . . . . .. . . .
00:08 منم نینیم 🫣💙🫂🦋😂 ........
00:09 اسم مخفیتو بساز💙🤪 ....؟
00:15 وقتی رفیقم میگه درس خوندم ...🤣🤣😂
00:12 یعنی پاره شدم با دیدن این😂😂.
00:05
00:23 ....داداش خدا بیامرزدتت😂😂...
00:55 خواهران و برادران ((رفیق❤️❤️))
01:03 😂😂😂😂😂😂😂.............))))))))))
01:00 کدومش بهتر از همه خوند؟؟؟جواب رو بااستیکرقلب بفرستید🙂
00:17 همیشه میدونستم یه چیزی هست......
00:07 ♡ (\ (\ („• ֊ •„) ♡ ╔✿━∪∪┄━┄━┄━✿╗ ,
01:05 بعد من اگه همچین خونه ای داشتم هر روز باهاش دعوام میشد😐😂
00:30 اینو هزار بار تو اینستا دیدم و جرخوردم
00:13 •وقتی داره دروغ میگه اما تو حقیقت و میدونی•😂🥲
00:12 جیمی جیمی جیمینااااااااااااااااا