00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:13 آره خلاصه حواست باشه 🖤😏😎🤍😌
00:18 واسه کسی که از ارتفاع بترسه بالا اومدن یه اشتباه محظه
00:03 باشه:)؟ مشابه ها
00:15 حق باشه؟!
01:21 تو که عرضه نداری مال یه نفر باشی دلت پیش یکی دیگس
00:14 من خیلی پشیمونم باشه!؟ چرا نمیخوای بفهمی عوض شدم
00:09 وقتی همه اذیت کردناتو نادیده میگیره
00:14 من همیشه میدونیـ مال خدت بودمـ🥲🚶♀️
00:18 بچهماشینبازباشه؟ . . .
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔
00:17 واقعاکسی میفهمه که افسردگی و تنهایی چیه که تجربه اش کرده باشه!.
01:03 مامان شماهم باید گوشی دست خودش باشه؟..
00:10 چه راه حل خوبی 😂😂🤌🏻:......
00:12 .... بالا بری پایین بیای دگه مال خودمی 😌❤️
00:15 همیشه یادت باشه...🦋🪐🌚🧠💯!!
00:22 باشه مه بد اصن تو خوبی..🤕✨️
00:26 یکم حواسمون ب هم باشه فقط یکم👈🏻👉🏻
00:05 قرار بود احساسی باشه ....
00:16 قربون خودم ، چقدر سلیقم خوبه ، جونگ کوک ددیمه ! 👌🏻🙃
00:13 بچه کُرد باشه ولی خوشگل نباشه؟!
00:16 حال خوبت رو واسه کسی بزار ک با ی نفر بودنو بلد باشه
00:18 وقتی مال تو نباشه همین میشه...
00:12 باشه ولی اون حسی کــــــــــــــــــــ
00:08 دوست داشته باشه وقتم برات میزارع:)🌱
00:12 خوبیاتون مال خودتون 😴🦦
00:08 دطااسچچچسللبحححبجخعحع اوپا خوناشام باشه؟؟
00:16 .... یادت باشه که............: